שלוש בריבוע: שלוש שלשות שיתחרו בישראמן סמסונג 2013

מקצה השלשות של ישראמן סמסונג 2013 מושך אליו צירופים שונים של של שחיינים, רוכבים ורצים, שהחליטו להשתתף יחד בחוויה הלא שגרתית. בין אם מדובר בחברים ותיקים או בשידוך שנוצר רק לצורך התחרות, לכולם יש מטרה אחת: ליהנות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מקצה השלשות של ישראמן סמסונג 2013 מושך אליו צירופים שונים של של שחיינים, רוכבים ורצים, שהחליטו להשתתף יחד בחוויה הלא שגרתית. בין אם מדובר בחברים ותיקים או בשידוך שנוצר רק לצורך התחרות, לכולם יש מטרה אחת: ליהנות

מאת:דנה פלג




 אתר ישראמן סמסונג 2013 – כאן

 כל כתבות ישראמן סמסונג – כאן


מקצה השלשות של הישראמן 2013 מאפשר לעברי, דויד, רותם, שי, יוגב, אילן, סוזי, דני וניר לקחת חלק בחוויה יוצאת דופן.

כל אחד מהם מתאמן בתחום מסויים ויחד הם יוצרים שלם שיוביל אותם לקו הסיום במקצה השלשות ב-25 בינואר באילת.

שי לביא, אילן קולטון ויוגב תלמי

ישתתפו במקצה השלשות במרחק המלא

שי ישחה 3.8 ק"מ, אילן ירכב 180 ק"מ ויוגב ירוץ 42.2 ק"מ.

הרעיון
לחיבור נולד אצל שי: "חבר איתו אני שוחה כבר שנים נתן את הרעיון ואפילו
חיבר אותי עם האנשים, כל אחד מאתנו מתמקצע בתחום מסויים וטוב בו. אני מגיע
לאילת בשביל ההשתתפות אבל אין ספק שהאופציה לנצח מדגדגת לי מאוד."


אם שואלים את אילן קולטון, הרי שאין אופציה אחרת מאשר ניצחון. אילן רוכב כביש מנוסה אשר רכב בקבוצה הספרדית  cc vigues וכיום רוכב ב-IGP, חי
ונושם אופניים. כשמדברים על מקצוען, מתכוונים לאילן, שהאופניים הפכו כבר
מזמן לאורח חיים עבורו. אילן הוא רוכב עלית, שלוקח חלק באופן שגרתי
בתחרויות רכיבה מקצועיות רבות בארץ,
אולם הפעם הוא הופך להיות, מתוך רצון, אחד משלושה.  "זאת הפעם הראשונה שאני
לוקח חלק בתחרות משולבת שבה אני אחד מתוך שלושה”, אומר אילן, "ואני עושה
את זה עם הרבה כיף. אני הולך לרכוב, זאת המומחיות שלי, והולכים להיות על
המסלול מתחרים חזקים שיהפכו את כל החוויה עבורי לארוע תחרותי מצד אחד אבל
מהצד השני לחוויה לא שגרתית, אתגר גדול ובעיקר הרבה כיף."

שי לביא



אילן קולטון (צילום: סיגמא)


עברי לידר, דויד רזניק ורותם לוי 

יגיעו בפעם הראשונה לקחת חלק במקצה השלשות במרחק החצי.

עברי ישחה 1.9 ק"מ דויד ירכב 91.4 ק"מ ורותם ירוץ 21.1 ק"מ היישר לקו הסיום.

שלושת החברים הותיקים יגיעו לראשונה לאילת במטרה לקחת חלק בחוויה יוצאת הדופן.


החברות של השלושה עשויה להועיל ולהעניק רוח גבית במהלך התחרות, אבל בינתיים הם מתאמנים כל אחד בתחומו במשך השבועות שנותרו עד התחרות.

"אנחנו
מכירים כבר כמה שנים”, מספר עברי. "כששמענו על התחרות באילת חשבנו שזה
יכול להיות נחמד, אנחנו תמיד מחפשים לעשות דברים יחד, יהיה בטוח כיף, ניסע
ביחד באוטו ויהיה צחוקים."

לרזניק, פזיותרפיסט מוסמך B.P.T ומומחה בהתאמת אופניים לרוכב, זו לא תהיה הפעם הראשונה בישראמן.

עברי לידר (צילום: zalemoti)

הוא כבר היה בתחרות בצד של הצוות המטפל וכצופה,
אבל זו תהיה הפעם הראשונה בה הוא משתתף. "האופניים הם אהבת חיי”, אומר רזניק, "אחרי אשתי ובני היקר", הוא ממהר להוסיף.



רזניק מכוון את גלעד רותם על האופניים – כתבה של רזניק על אופניים וישראמן כאן


"אנחנו באים קודם כל להנות מהארוע אבל אם נגיע לפודיום, לא נתלונן."

את עברי ניצחון דווקא יפתיע. "במשחה האחרון שעשיתי באילת סיימתי עם גביע”, הוא מספר, "וזה הצחיק אותי, אני חדש בכל התחום הזה ואני לא מגיע ממקום של תחרות. רזניק הרבה יותר מקצוען ממני”, הוא אומר בצניעות, "כך שאם נשיג משהו זה יהיה בזכות רזניק ורותם."

וכשעברי אומר שרזניק מקצוען הוא מתכוון לזה. לא מעט הצלחות קטף רזניק במשך השנים, האחרונה שבהם לפני כשבוע, אז זכה בקטגוריית המסטרס ב"אורים", כאשר לאורך 90 ק"מ רכב במהירות ממוצעת של 37 קמ"ש וסיים בספרינט, כשחיוך גדול על שפתיו.

על איזה אופניים עומד לרכב מי שמנהל תחום רכיבת אופניים והיה בן השאר גם מאמן נבחרת ישראל באופני כביש? לרזניק יש הסבר מפורט עם שם הזוכה המאושרת: "ההתלבטות לגבי אילו אופניים תמיד קיימת במסלול הזה והיא מושפעת ממספר רב של גורמים. מכיוון שעלי לרכב 90 ק"מ של עליות עם גובה מצטבר של 1800 מטר, הבחירה שלי היא אופני הכביש שלי, Giant TCR adv, כאשר ההילוכים האלקטרוניים מהווים פינוק מושלם. כמובן שארכיב עליהם אירובר קצר בשביל הירידות.”

"מעבר להכל”, הוא מוסיף, "חשוב לזכור כי המטרה היא להנות מהספורט שבשביל רובנו הוא אורח חיים."

וגם בישראמן 2013  יטפל רזניק, יחד עם חבריו במרכז הטיפולים של "מדיקס", במי שיזדקק במהלך ובסוף התחרות.
לסוזי ודני דבוסקין יחד עם ניר ברק זו לא תהיה הפעם הראשונה

סוזי תשחה במקצה חצי איש ברזל – שלשות – 1.9 ק"מ, אחריה ירכב דני 91.4 ק"מ ואת הקו הסיום יחצה ניר אחרי שיסיים ריצה של 21.1 ק"מ.


סוזי
ודני כבר לקחו חלק בחצי איש הברזל לפני כשלוש שנים, אז סגרה להם את המשולש
חברה של סוזי. הפעם, בפגישת עבודה, נוצר החיבור בין דני וניר.

"החלק
שלי הכי קל”, אומרת סוזי בצניעות. “1.9 ק"מ זה לא הרבה.  החלק של דני קשה
הרבה יותר והוא בימים אלה מתאמן, זאת עומדת להיות רכיבה מאתגרת. אני פשוט
שמחה שאנחנו יכולים לעשות את זה."

כשסוזי אומרת שהיא שמחה היא מתייחסת לגיל של
בני הזוג – דני בן 71 וסוזי בת 66. הם לא מקווים לעלות על דוכן המנצחים
באילת: "מבחינתי הפודיום זה היכולות לעשות את זה למרות הבעיות הבריאותיות
והגיל" היא אומרת.

כמי שכבר הייתה שם סוזי מספרת בהתרגשות על גודל החוויה,

"זה פשוט מקסים, והחלק הכי טוב זה ההשתתפות.

אני זוכרת איך בפעם הראשונה שהייתי בתחרות עמדתי כ-17 שעות אחרי שסיימתי את החלק שלי פשוט לעודד את דני ואת החברים שלנו שלקחו חלק בחוויה הזאת, זאת חוויה מדהימה ואני כבר לא יכולה לחכות שהיא תתחיל."

16.1.2013

דנה פלג – עיתונאית, אמא של שלושת המופלאים, שוחה, רוכבת כשלא חם ולא מוותרת על פילאטיס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"כולם מכירים את הנתונים שלי והתארים בהם זכיתי. אבל למען האמת, ארצה לפני הכול להיזכר בתור אדם טוב ממיורקה. בתור ילד קטן שרדף אחרי החלומות שלי ועבד הכי קשה שאפשר בשביל להגשים אותם", רפאל נדאל בנאום הפרישה שלו מטניס.




מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג