בשנים האחרונות נהנו במרתון תל אביב ממתן החסות הראשית של חברת "סמסונג" ומחסות ספורט משנית של אדידס, שהפכה להיות מזוהה עם המרתון הזה, שבכל שנה משתתפים במקצים השונים שלו כ-30 אלף רצים. החולצות המנדפות שחולקו לכולם בשנים האחרונות היו של אדידס, החנות הגדולה ביותר במתחם האקספו היתה של אדידס ואפשר להגיד שגם חלקים גדולים של העיר היו מקושטים בפרסומים של אדידס מדי שנה בחודש המרתון.
לשוונג נודע כי יתכן שממרתון סמסונג תל אביב 2019 שיתקיים ב-22 בפברואר, אדידס כבר לא תהיה אחת מנותנות החסות. הסיבה לכך היא אסטרטגיה שבחר המותג הבינלאומי שמעביר את פעילויות הריצה שלו לעולם של קהילות ריצה לוקאליות, דוגמת ADIDAS RUNNERS שמתקיימת בכל העולם, וזאת על מנת לחזק את הקשר הישיר עם הצרכן ולא על ידי פלטפורמה מכוונת.