לערוץ כתבות הטור דה פראנס בהן יפורסם הסיכום היומי בשוונג
מארק קאוונדיש ניצח היום את הקטע הרביעי בטור וסך הכל זהו הקטע ה-30 שבו הוא מנצח בקריירה שלו. אם לפני כשבועיים עוד נראה היה כי שיאו של אדי מרקס (34 ניצחונות) בלתי שביר עכשיו זה נראה כבר הישג עבורו. קאוונדיש ניצח קטע לראשונה בטור ב-2008 ובאותה שנה הוא השלים סך הכל ארבע ניצחונות בקטעי טור. שנה לאחר מכן, הוא ניצח בשישה קטעים ובכלל זה את קטע הסיום בפאריס. ב-2010 הוא ניצח חמשה קטעי טור ושוב בקטע האחרון ובשנה לאחר מכן הוא ניצח שוב חמשה קטעים. שוב אחד מאלו היה הקטע האחרון והפעם הוא גם סיים עם החולצה הירוקה של קטגוריית הנקודות.
ב-2012, כשהוא בחולצת הקשת של אלוף העולם, הוא הסתפק בשלושה קטעים וגם הפעם הקטע האחרון היה שלו. בשנת 2013 ניצח הוא כבר ניצח "רק" בשני קטעים ושנה לאחר מכן היתה עבורו הקשה ביותר, כשדווקא שהחל הטור בבריטניה הוא נאלץ לפרוש כבר בתחילת הטור בגלל שבר ביד כתוצאה מתאונה. אשתקד הסתפק קאוונדיש בקטע בודד ונראה היה כי עידן קאוונדיש כמאיץ על נותר בחצי הראשון של העשור. בדבוקה כבר כיכבו מאיצים, כמו קיטל אותם לא הצליח קאוונדיש לנצח ולו פעם אחת כשהם יצאו לראש בראש מדבוקה דוהרת אל קו הסיום.
קאוונדיש לא הפסיק לנצח מאוצים המוניים אל קווי סיום של תחרויות, אלא שבטור דה פראנס ועם הדבוקה בעלת העומק האיכותי המרשים ביותר, הוא לא היה הטוב ביותר. קאוונדיש כבר חזר למסלול במלוא המרץ, יחד עם מנצח הטור דה פראנס (2012) סר בראדלי ויגנס והם אפילו ניצחו באליפות העולם ב"מדיסון" – מקצה מסלול של 50 ק"מ (200 סיבובים על המסלול) בו 10 מאוצי נקודות. דומה היה כי הבחור ממוקד למרוצי המסלול במשחקים האולימפיים בריו, אבל האימונים והתחרויות על המסלול החזירו לו את הכוח המתפרץ, היציאה ממהירות רכיבה של 60 קמ"ש ויותר למעלה 70 קמ"ש בכמה דחיפות דוושות.
קאוונדיש חזר להחזיק בתואר המאיץ הטוב ביותר בדבוקה של הטור ורק פטר סאגן בינו לבין עוד חולצה ירוקה, אבל 30 הניצחונות שהשיג הפכו אותו (זה כבר היה אחרי עשרה ניצחונות פחות) למאיץ הטור דה פראנס הגדול בהיסטוריה. אף מאיץ לא הצליח לנצח קטעים כה רבים ורק רוכב אחד המצליח לנצח יותר קטעי טור. כשהיחיד בהיסטוריה מחזיק בהישג טוב משלו ושמו אדי מרקס, מקומו של קאוונדיש בהיכל התהילה ההיסטורי מובטח. בדירוגים המצטברים לא חלו שינויים ודומה היה כי הדבוקה התנהלה היום בקצב מנוחה תוך התחשבות במצפה לה בקטע ההררי הקשה של יום ראשון.