ניירו קוינטנה עשה בדיוק את מה שצופה ממנו. הוא ניסה לנצל את ההיחלשות של כריס פרום שמופיעה בימים אחרונים של כל גרנד טור ונראית כמובנית ביכולותיו. לאחר הפסדי הזמן, כולל הבונוסים של קיזוז זמן ששניהם אספו בשני הקטעים האחרונים באלפים, צימק קוינטנה את הפער מפרום מ- 3:10 דקות ל- 1:12 דקה. זהו קיזוז של 1:58 שניות.
אם צריך להצביע על קטע בו ניצח פרום את הטור וקוינטנה הפסיד את הטור כנראה צריך לחזור ליום השני, קטע 2 של הטור השנה. אותו קטע בו התפצלה הדבוקה, פרום חבר (כמעט לבדו מהקבוצה שלו) לחבורה של אטיקס – קוויק סטפ וטינקוף – סאקסו שחצתה את קו הסיום הרבה לפני הדבוקה הגדולה. פרום לקח באותו היום פער של 1:39 דקה על קוינטנה, קצת יותר מה- 1:12 דקה הפרש ביניהם לאחר סיום קטעי ההרים.
פרום יצטרף כעת לחבורה מצומצמת הכוללת ששה רוכבים שהיו מלכי ההרים של הטור בשנה בה ניצחו.
ג'ינו בארטלי – 1938, 1948
סלביאן מאס – 1939
פאוסטו קופי – 1949, 1952
פדריקו מ בהאמונטס – 1959
אדי מרקס – 1969, 1970
כריסטופר פרום 2015.
הטור דה פראנס 2015 יסתיים מחר, יום ראשון, כשהדבוקה תצא מסוור ותסיים את הטור דה פראנס 2015 בסיבובים המסורתיים בשדרות הניצחון בפריז בדיוק 40 שנים לאחר הפעם הראשונה בה החלה מסורת סיומי הטור בשדרות הניצחון. כל הדירוגים כבר נעולים ואין נקודות על מאוצים או פסגות היכולות לשנות משהו בהם.
החלק הראשון של הקטע ה-21 יוקדש לחגיגות סיום, החלק השני של המרוץ יהיה כשקבוצת סקאי תוביל את הדבוקה אל הסיבוב הראשון בשדרות הניצחון בפריז, אם יש איזה רוכב שהצהיר על פרישה הוא ייצא לסיבוב פרידה שהדבוקה תאפשר לו לבלות מעט לפניה ואז יחל המרוץ לניצחון היוקרתי ביותר של המאיצים הטהורים – קו הסיום של הטור דה פראנס בשדרותת הניצחון בפריז.
פעמים מעטות הצליח רוכב לנצח מבריחה, וזה לאחר שיצא מהדבוקה סמוך לסיום ולא ממאוץ המוני. האחרון שעשה זאת יישב ברכב של קבוצת אסטנה, כמנהל ספורטיבי. זהו אלכסנדר וינוקורוב שיצא מתוך הדבוקה ממש סמוך לסיום ושמר על פער מזערי שהעניק לו את הניצחון והעלייה אל המקום החמישי על חשבונו של לוי ליפיהיימר.
חמישייה ראשונה בקטע 20:
1. טיבו פינו, צרפת, אפדהז'ה, 3:17:21 שעות
2. ניירו קוינטנה, קולומביה, מוביסטאר +18 שניות
3. ריידר הייסזדל, קנדה, קנונדייל – גארמין +41
4. אלחנדרו ולוורדה, ספרד, מוביסטאר, +1:38 דקה
5. כריסטופר פרום, בריטניה, סקאי, זמן זהה
עשירייה ראשונה לאחר קטע 20:
- כריסטופר פרום, בריטניה, סקאי, 81:56:33 שעות
2. ניירו קוינטנה, קולומביה, מוביסטאר +1:12 דקה
3. אלחנדרו ולוורדה, ספרד, מוביסטאר, +5:25 דקות
4. וינצ'נזו ניבאלי, איטליה, אסטנה +8:36 דקות
5. אלברטו קונטאדור, ספרד, טינקוף – סאקסו +9:48 דקות
6. רוברט חסינק, הולנד, לוטו נל' – גומבו + 10:47 דקות
7. בוק מולומא , הולנד, טרק +15:14 דקות
8. פרנק מטיאס, שוויץ, אי אמאיי +15:39 דקות
9. רומיין בארדה, צרפת, אז'ה2אר לה מונדיאל +16:00 דקות
10. פייר רולאן, צרפת, יורופקאר +17:30 דקות
ראש דירוג הנקודות – חולצה ירוקה:
1. פטר סאגאן, סלובקיה, טינקוף – סאקסו, 420 נקודות
2. אנדריי גרייפל, גרמניה, לוטו – סודאל, 316 נקודות
3. ג'קוב דגנקולב, גרמניה, ג'אינט – אלפסין, 281 נקודות
4. מארק קאבנדיש, בריטניה, אטיקס – קויק סטפ, 192 נקודות
ראש דירוג הרים – חולצה מנוקדת:
1. כריסטופר פרום, בריטניה, סקאי, 119 נקודות
2. ניירו קוינטנה, קולומביה, מוביסטאר 108 נקודות
3. רומיין בארדה, צרפת, אז'ה2אר לה מונדיאל 90 נקודות
ראש דירוג קבוצתי:
1. מוביסטאר – 246:55:21 שעות
2. סקאי +57:31 דקות
3. טינקוף – סאקסו +1:12 שעה
דירוג הרוכב הצעיר:
1. ניירו קוינטנה, קולומביה, מוביסטאר, 81:57:45 שעות
2. רומיין בארדה, צרפת, אז'ה2אר לה מונדיאל +14:48 דקות
3. וורן בארגיל, צרפת, ג'יאנט – אלפסין +30:03 דקות