מאת:יוסי מלמן
איש הברזל הרביעי שלי, הוא הזדמנות נאותה, למאזן ביניים של חיי הספורט שלי .
אחד נסיון לצלוח את הכנרת לאורכה 2004 – הנסיון נכשל לאחר 16 ק"מ ותשע שעות.
שלושה מסעות אופניים דן-אילת.
שני אולטראמרתון – 60 ק"מ אלעד- ירושלים, 75 ק"מ סובב כינרת 2003.
שני פאוארמן (חוצה ישראל, להבים)
ארבעה איש ברזל – ציריך (1996), הוואי (1996נפלתי 18 ק"מ מהסיום), אילת (1999), רות 2005)
השיא 13:09 שעות אילת 1999
עשרה חצי ברזל.
מלמן וחברים, רצים לירושלים להזדהות עם ויקי כנפו וחבריה
ששה עשר מרתונים – (שבעה בטבריה, שלושה ניו יורק, ירושלים, לונדון, ציריך, רוטרדם, בוסטון,
ביג סר-כרמל). השיא ברוטרדם 1997 3:07 ש
עשרים חצי מרתון.
שישים טריאתלון אולימפי
שבעים 10 ק"מ.
55 אלף ק"מ רכיבה אופניים
40 ק"מ ריצה
2000 ק"מ שחיה.
סך הכל כמעט מאה אלף ק"מ. יותר משתי הקפות של כדור הארץ בקו המשווה. ממוצע של כתשעת אלפים ק"מ לשנה (מכונית ממוצעת בישראל גומאת כ- 16 אלף ק"מ).
מלמן, בשורה הראשונה לפני נסיון חציית הכנרת
צלם: ירון קמינסקי "הארץ"
בן 54 וחצי
11 שנים ושלושה חודשים עוסק בספורט
גובה 163
משקל התחלתי 80 ק"ג
משקל נוכחי 61 ק"ג.
ארגון של שני מסעות חוצה ישראל, שני איש ברזל, אחד פאורמן, ששה חצי איש ברזל.