הכניסה של חנות דקתלון לישראל שנערכה בסוף חודש אוגוסט, זעזעה את הענף ולא פחות מכ-200 אלף ישראלים הספיקו לבקר בחנות שהשתרעה על פני 3,000 מ"ר בסניף היחיד שנפתח בראשון לציון. כעת החליטו לאחר חודשיים בלבד, על פתיחת חנות נוספת בישראל והפעם באזור צפון הארץ במתחם ביג קריות. אמנם מדובר על פתיחה רק בעוד שנה, אבל מומחים בענף מדברים על חנות זהה בגודלה לסניף שבראשון לציון ותכלול כ-60 מחלקות ובהם: ריצה, שחייה, אופניים, יוגה, התעמלות, שייט ועוד.
אמנם מדובר במינוף ההצלחה, אך מאז פתיחת הסניף הראשון שזכה לכיסוי תקשורתי גדול ולנהירה מסיבית של קהל ישראלי לחנות, לא הצליחה החנות לספק את הסחורה וסבלה ממחסור חמור בציוד לאחר שנסגר הסניף ליום אחד, על מנת להתאושש ולהתארגן מחדש. ברשתות החברתיות דיברו רבות בפוסטים אישיים על כך שלקוחות הגיעו לחנות ולא מצאו בה את המוצרים שביקשו ואת המידות הרצויות.
בשלב זה החנות מבוססת רק על מותגי הבית של החברה ובהם קלנג'י (Kalenji) בתחום הריצה, ביטווין (B'Twin) באופניים ונבייג'י (Nabaiji) בשחייה. האם חנות בישראל יכולה להתבסס רק על מוצרים פרטיים? הישראלים ידועים בחיבתם לא רק למחיר נמוך אלא גם באהבתם למותגים בינלאומיים ואת זאת כרגע לא ניתן לראות בחנות. הניסיון ליצור חנות המבוססת רק על מותגים פרטיים נוסתה כבר בישראל בתחום המזון, אך לא הצליחה בסופו של דבר ובעיקר משום שלא סיפקה מותגי מזון מוכרים. לכן יהיה מעניין לראות אם הנהלת דקתלון ישראל יכינו תכנית לסניף השני שבדרך וידאגו להציג ברחבי החנות החדשה מותגים בינלאומיים מוכרים מעונות קודמות ובמחירים תחרותיים כפי שקיים בחנויות החברה בחו"ל.