עד כמה תרבות הספורט חדרה לקהל הרחב אפשר לראות דרך בחירת אשת השיווק של החודש שנבחרה ע"י איגוד השיווק הישראלי. בחודש נובמבר זו עינת ישראלי סמנכ"ל השיווק של נייקי ישראל
מאת:מערכת שוונג
סמנכ"ל השיווק של נייקי ישראל, עינת ישראלי, היא הבחירה של ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי כאשת השיווק של נובמבר 2011 וזאת בזכות ההצלחה של מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב.
מרוץ הלילה של נייקי בתל אביב הוא סיפור ההצלחה הגדול של תרבות הספורט העממית ובמיוחד של תחם הריצה המתפתח. מאז הושק לראשונה, בשנת 2007, כחלק מחגיגות לילה לבן של תל-אביב, הוא הפך להיות מרוץ הדגל של כל חובבי הספורט והריצה בפרט, מקצוענים ומתחילים כאחד. השנה השתתפו במרוץ 15,000 רצים וגם שאת עקב אילוצי משטרה ומגבלה בכמות המשתתפים.
עינת ישראלי מובילה את מרוץ הלילה מאז כניסתה לתפקיד סמנכלי"ת השיווק בנייקי ישראל ומעורבת בארגון המרוץ מאז זינק לראשונה בשנת 2007 .
נייקי ישראל, מובילה אסטרטגיה של עולמית להחדרת תרבות הספורט בישראל לקהל יעד חדש ומשיכתו לאמץ את הריצה כתרבות הפנאי המובילה לחינוך לחיים ובריאות.
במרוץ הלילה של נייקי השנה, נעשה לראשונה שימו בטכנולגיית צילום וידאו חברתי ומאות רבות של משתתפי המרוץ הורידו את אפליקתיית הצילום ושיתפו את חבריהם בצילומים וחוויות בזמן המרוץ.
עינת ישראלי עצמה היא ספורטאית פעילה, משתתפת קבועה במרוץ הלילה של נייקי בתל אביב ובטריאתלון הנשים.
מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב, הוא יוזמה משותפת של עיריית תל-אביב-יפו, נייקי ישראל וחברת שוונג אירועי ספורט