מאת:רני בקר
פיליפס ונייקי מכריזות בישראל על השקת קו מוצרים חדש, מבוסס מיתוג משותף: "פיליפס נייקי".
ההשקה בארץ נערכת במסגרת ההשקה הבינלאומית בעשרות מדינות באירופה, אסיה וצפון אמריקה.
קו המוצרים החדש כולל מגוון מוצרי אודיו 'לבישים', המשלבים
בין טכנולוגיות אודיו מתקדמות לעיצוב ארגונומי חדשני, אשר תוכנן במיוחד עבור הצרכן האקטיבי, חובב הספורט.
קו המוצרים החדש הוא הראשון שיוצא לשוק בעקבות שיתוף הפעולה אסטרטגי שנחתם בין פיליפס לנייקי.
נגן אם.פי.3 – משקל 60 ג'
לדברי מנכ"ל פיליפס ישראל, עמרי לוין, החברה חולקת חזון משותף עם נייקי לפיתוח קטגוריה חדשה של מוצרים חדשניים שיעודדו
פעילות ספורטיבית בקרב הקהל הרחב: "ארגונומיה מתקדמת, שימושיות וניידות חשובים לחובבי ספורט.
המוצרים החדשים פותחו במטרה לספק תמריץ והשראה שיעשירו את החוויה הספורטיבית ויניעו אנשים נוספים לצאת לפעילות".
הקו החדש של מוצרי "פיליפס נייקי" כולל: נגן MP3, נגן משולב
MP3 – CD, רדיו FM
ואוזניות אקטיביות המתוכננים במיוחד לפעילות ספורטיבית.
מכשיר הרדיו ונגן ה-
MP3
שניהם לא עולים על רדיוס של 3.5 ס"מ, ונגן הדיסקים, הגדול, קוטרו 15 ס"מ בלבד.
דיסקמן – גם צרובים הוא מכיר
המכשירים ניתנים
להפעלה ע"י תחושה בלבד (נגיעה ומישוש
ללא צורך להסתכל), כאשר כפתורי
השליטה הינם גדולים ועשויים מגומי,
המאפשר לאחוז בהם בקלות,
באופן המנטרל את השפעת הזיעה והלחות בעת
??? רדיו אפ.אם – איכותי ביותר, בקרוב בשוונג
הנה עוד הוכחה שהיצרנים שומעים וגם מאזינים לדברי לקוחותיהם ואף מישמים רעיונות ודרישות בייצור בפועל.