הקיץ הזה אינו כקודמיו. לא תיארתי לעצמי כי אזכה ללבוש ביגוד ספורט שממש יסייע לקירור הגוף בעת פעילות ספורטיבית
מאת:יאיר בן עמי
עבורי, כמי שגם סמארטפון הוא סוג של פלא, הביגוד החדשני שמסייע בוויסות טמפרטורות הגוף, בעת פעילות, הוא ממש קסם. אני יכול לקרוא שוב ושוב על השיטה, הטכנולוגיה, הסברים הגיוניים, אבל בכל פעם שאני יוצא החוצה, בטוח כי אחרי שלוש דקות ארגיש כמו חביתה במחבט רותח, אני נדהם מחדש.
קיבלתי חולצה שתצא לשוק בקיץ 2013. במשך חודשיים ניסיתי אותה בכמה שעות, לבשתי אותה באמצע היום, על שפת הבריכה, יצאתי איתה להליכה/ריצה ותמיד, ברגע שהתחלתי להזיע, הרגשתי כאילו זרמים קרירים הם חלק מהזיעה הניגרת על הגוף.
הנה ההסבר של חברת קלומביה, מתוך הקטלוג:
אז לא שפכתי מים על החולצה, פשוט לבשתי אותה מיד כשהיא יצאה ממכונת הכביסה. אני יודע שמה שאכתוב כאן יגרום למחשבות על שפיותי, האובקטיביות שלי ואפילו לשאלה אם שילמו לי כדי לכתוב את זה. אז זהו שלא שילמו לי, אני ממש שפוי בימים אלו (תודה ששאלתם), אבל באמת – מים על החולצה הזו זה רעיון לא טוב כשמזגן פועל בסביבה.
כשהחולצה רטובה, השמש קופחת והחום מזכיר סאונה, אז החולצה מבצעת את מה שהבטיחו, בקטלוג של קולומביה. ההבדל הוא כה תהומי, בין חולצה מנדפת סטנדרטית ל- Omni-Freeze ice.
החולצה (Omni-Freeze ice) הפכה לפריט שאני לובש גם ביום יום ולא רק לפעילות ספורטיבית ובזכות העובדה שהיא מסייעת לי להתמודד עם החום.
בוחן אחר של שוונג קיבל את החולצה של שנת 2012 ודיווח על תוצאות דומות.
פרטים:
• חולצה צמודה לגוף לתנאים חמים, עם שרוולים קצרים, לגברים, עם מיטב טכנולוגיות קירור פעיל והרחקת לחות, אלסטית ואנטי בקטריאלית, מעולה לפעילות אקטיבית בתנאי חום
• נועדה לשמש כחולצת ספורט עצמאית, או כחולצה תחתונה בתנאים חמים
• Sweat activated cooling – Omni-Freeze ICE Omni-Wick • טכנולוגיית נידוף זיעה מתקדמת –
• 4 -way Stretch בד גמיש במיוחד לכל כיוון, מאפשר תנועה חופשית, מגע נעים עם הגוף
• אנטי בקטריאלי למניעת ריחות לא נעימים גם אחרי ימי שימוש ממושכים –
• גזרה אנטומית העוטפת בדיוק את הגוף מוסיפה לנוחות וליעילות הבגד
• תפרים שטוחים ומונמכים מאזורי חיכוך
• הרכב בד: 79% Polyester ו 9% Elastane
• מידות: S,M,L,XL,XXL
• צבעים: Black שחור, – White לבן, – Compass Blue כחול
• מחיר: 279.9 שקלים (עכשיו הנחת סוף עונה- 30%)
• ציון: 5 (מתוך 5)
• עוד מבחנים למוצרי קיץ במדור הצרכנות של שוונג- כאן
יאיר בן עמי
עורך ראשי אתר Shvoong בעל הטור מציאות נושכת