תחזית לים "פלטה": כל מה שצריך לדעת לקראת משחה חדרה 2024

המשחה השני בליגת המשחים של שוונג יוזנק בשישי בחוף אולגה, וזה הזמן לעשות סדר - תחזית הים והגלים, לוח הזמנים והמקצים השונים, הזיכרון ליצחק "כושי" עפגין והניקוד לליגה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משחה חדרה | צילום: צלמי שוונג

אחרי ציפייה ארוכה, ליגת המשחים של שוונג Shvoong Aquatic League חוזרת. מחר (שישי) ייערך משחה חדרה על שם יצחק (כושי) עפגין ז"ל בחוף אולגה, ורגע לפני זה הזמן לעשות סדר עם כל מה שצריך לדעת לקראת המשחה – מתחזית הים, דרך המקצים השונים ועד למצב הניקוד בליגה.

תחזית הים
לשמחתם של השחיינים, הים התיכון צפוי לחייך אליהם מחר בשעות הבוקר. לפי תחזית הגלים, הים מוגדר כ"פלטה", כלומר כמעט ללא גלים כלל (פחות מ-20 ס"מ), כשגם רוח לא צפויה כמעט לנשוב (רוח מזרחית של עד 5 קמ"ש בלבד בשעות הבוקר). טמפרטורת המים הצפויה היא כ-28 מעלות צלסיוס. מושלם כבר אמרנו?

משחה חדרה | צילום: צלמי שוונג

לוח הזמנים והמקצים
במשחה חדרה שלושה מקצים שונים – המשחה הארוך ל-5 ק"מ יוזנק ב-7:30 בבוקר, המשחה ל-3 ק"מ יוזנק ב-8:00 והמשחה ל-1.5 ק"מ ב-8:40. המשחה העממי ל-500 מטר ייצא לדרך ב-9:00. את פירוט המסלולים כולל מפה תוכלו למצוא כאן. חלוקת ערכות והתכנסות מ-6:30 על החוף. שימו לב – לא תהיה הרשמה במקום, שכן מכסת המשתתפים המקסימלית למשחה התמלאה מבעוד מועד.

הזיכרון
המשחה נערך כבכל שנה לזכרו של יצחק (כושי) עפגין. לוחם, ספורטאי ונבחר ציבור, הקים את ההסתדרות הציונית לנוער ודאג להחדיר את אהבת הארץ בדור הצעיר בארץ ובחו"ל. בצעירותו שירת בפלמ"ח ובהגנה. היה בין כובשי אילת וממניפי דגל הדיו המפורסם במלחמת השחרור. "כושי" היה בין מקימי הפועל חדרה והפך לסמל הקבוצה ואחד משחקניה הגדולים בכל הזמנים כולל בנבחרת ישראל. את דרכו הציבורית החל במפלגת העבודה, בה כיהן כמזכיר המפלגה בחדרה ובמסגרתה נבחר למועצת העיר ואף כיהן כסגן ראש העירייה. הוא ראה בפעילותו הציבורית שליחות ותמיד בחר לעסוק בשני התחומים הקרובים ללבו: נוער וספורט.

הליגה
מדובר במשחה השני של 2024 הנערך במסגרת ליגת המשחים של שוונג. בליגה נספרים חמישה משחים – משחה דולפין אשדוד שנערך בחודש מאי, משחה חדרה שייערך מחר, ולאחר מכן משחה פורט2פורט ב-16 באוקטובר, משחה תנינים ב-1.11 ומשחה עמק חפר ב-15.11. שני משחי המים הפתוחים הנוספים של שוונג – גביע הים האדום ומשחה כף כרמל, לא נספרים בניקוד לליגה. את תקנון הליגה המלא וחלוקת הניקוד לכל מקום תוכלו למצוא כאן. כמו כן, לפירוט קבוצות הגיל לפיהן יוענקו המדליות לחצו כאן.

משחה חדרה | צילום: צלמי שוונג

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג