"שמח מאיפה שאני נמצא וממה שהשגתי בחיים האלו"

שחר שגיב מנתח את המקום ה-37 שהשיג בטריאתלון ("התחרות לא הלכה כמו שציפיתי"), האווירה יוצאת הדופן ("לא שמעתי כלום מרוב רעש וזה היה כיף"), המים בנהר הסן ("לא טעמתי משהו מיוחד") והציפיות להמשך: "מאמין שארצה להגיע ללוס אנג'לס 2028"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב בטריאתלון פריז 2024 | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

בעיכוב של 26 שעות, שחר שגיב השתתף אתמול (רביעי) בטריאתלון האולימפי בפריז. הישראלי, שסיים במקום ה-20 בטוקיו, דורג הפעם במקום ה-37, כשש דקות אחרי אלכס יי שניצח בפיניש מדהים.

לכתבות נוספות בנושא:
דרמה אדירה בסיום הטריאתלון האולימפי, שחר שגיב במקום ה-37
24, היום שהיה: קנטור שמרה על המקום השני, ראובני שלישי
"גל כהן גרומי הוא ג'ייסון לייזאק הישראלי": הפודקאסט של שוונג מסכם הופעה היסטורית

"יש קצת תחושה של אכזבה, אבל אף פעם לא התחריתי עם כל כך הרבה קהל, עם אנרגיות כאלה, עם המשפחה שלי, כל החברים ודגלי ישראל שהיו כאן", סיכם הטריאתלט, "זה נתן לי כל כך הרבה אנרגיה להמשיך ולנסות לדחוף, אף על פי שלא הייתי במקום שבו רציתי להיות. ניסיתי לתת את כל מה שיש לי. זה לא פשוט, באמת רציתי פה הרבה יותר".

שחר שגיב בטריאתלון פריז 2024 | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

שגיב סיכם את הטריאתלון מהזווית שלו: "ראיתי את התחרות איך שהיא התפתחה, מבחינתי להיות מקדימה בפלוטון הראשון זה משהו שהיה חובה ופספוס גדול מבחינתי. אבל מצד שני, לא הרבה מגיעים למעמד הזה, לא הרבה מגיעים לקו הזינוק הזה, ואני באמת גאה ממה שהצלחתי להשיג בשלוש השנים האחרונות, בקמפיין האולימפי השני שלי. אף על פי שהתחרות לא הלכה כמו שציפיתי, אני עדיין שמח מאיפה שאני נמצא וממה שהשגתי בחיים האלה".

על התפתחות התחרות: "בשחייה פשוט לא הלך לי כמו שצריך, זה באמת מאוד מאוד קשה עם הזרמים פה. פספסתי רגליים בכמה שניות וזה מה שקבע את המרוץ בסוף. הראשונים רצו קדימה ולי היו את ה-10-5 שניות האלה מאחור, שזה בדיוק היה הפער. שם נגמר מבחינתי המשחק".

על הסחף בנהר הסן: "בטריאתלונים אחרים אנחנו בדרך כלל פחות שוחים בנהרות, יותר שוחים באגמים או בים, אז לשחות ככה בנהר על הזרמים האלה זה מאוד מאוד לא פשוט, אתה מרגיש את זה בכל חלק בשחייה ובמסלול, אז זה באמת משהו שהוא שונה".

שחר שגיב בטריאתלון פריז 2024 | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

שגיב התייחס גם לנושא החם, איכות המים בסן: "אני לא טעמתי משהו מיוחד, אבל נגלה עוד כמה שעות (צוחק). זה לא שיחק תפקיד, כל הספורטאים באותה סירה, כולנו התכוננו לטריאתלון ואמרנו שיהיה מה שיהיה. זה שדחו ביום – אז דחו לכולם, לא רק לי. כל הספורטאים היו צריכים לעבור את אותה הדרך וזה מה שיצא. אנחנו הלכנו במחשבה שתהיה שחייה, הבטיחו לנו שיהיה טריאתלון ומבחינתנו במשחקים האולימפיים זה רק טריאתלון"

הישראלי נהנה מאוד מהאווירה: "הקהל לא הפסיק לעודד ולצעוק, לא שמעתי כלום מרוב רעש וזה היה כל כך כיף, לא התחריתי באף דבר כזה בעולם, בטח אחרי טוקיו, שם היו מגבלות קורונה ולא היה בכלל קהל. אני חושב שאני אהיה בין היחידים אי פעם שמתחרה על מסלול כזה יפה, כזה מדהים. לא סתם זו נחשבת לעיר הכי יפה בעולם ואני כל כך גאה שיכולתי להתחרות פה".

על המשך הדרך: "עכשיו ניקח קצת מנוחה ונראה איך אנחנו מתכוננים ללוס אנג'לס, אני מאמין שאני ארצה להגיע גם לשם".

שחר שגיב בטריאתלון פריז 2024 | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג