רגע לפני אליפות העולם: צפו באנטונינה רזניקוב רוכבת עם אחת המועמדות לניצחון

אלופת ישראל כבר נמצאת בניס לקראת האליפות שתיערך בתחילת השבוע הבא, והכירה את הירידות המסוכנות במסלול ברכיבה משותפת יחד עם אינדיה לי, אחת מטריאתלטיות המרחקים המובילות בעולם כיום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנטונינה רזניקוב (מימין) ואינדיה לי | צילום: אבי חיים

אליפות העולם לנשים בטריאתלון למרחק איש ברזל תיערך ביום ראשון הקרוב בניס, צרפת. גם לישראל, כמו בכל שנה, תהיה נציגות בתחרות כשבכירת המשתתפות כחול-לבן תהיה אלופת ישראל אנטונינה רזניקוב, אשר תנסה לעמוד על הפודיום היוקרתי לבנות גילה.

לכתבות נוספות בנושא:
אבל בטריאתלון הישראלי: אורי אליאב, ממייסדי הענף בארץ, הלך לעולמו
חברת שוונג ערכה כנס מאמני טריאתלון לפתיחת עונת התחרויות
בדרך לסולד אאוט: מספרי שיא ברישום לצ'אלנג ישראמן 2025

רזניקוב ומאמנה אבי חיים נמצאים כבר מיום שלישי בניס, על מנת להכיר את המסלול המאתגר ולהסתגל לתנאי מזג האוויר, ואתמול (חמישי) ערכה הישראלית אימון משותפת עם לא אחרת מאשר אינדיה לי. הטריאתלטית הבריטית בת ה-36 נחשבת כאחת המועמדות לפודיום בניס, לאחר שהוכתרה במאי האחרון בפעם השנייה ברציפות כאלופת העולם של צ'אלנג' במרחק חצי איש ברזל  בשאמורין.

לפני כן בחודש מרץ השנה, ניצחה לי בתחרות ה-T100 במיאמי, שם הקדימה את אלופת העולם לוסי צ'ארלס בארקלי. לי התחרתה גם כאן בישראל בשנת 2022 באיירונמן טבריה, אז סיימה במקום השישי במרחק המלא. ריף הייתה בעבר גם אלופת אירופה במרחק האולימפי ואמנם השתתפה שלוש פעמים באליפות העולם בחצי איש, אך מעולם לא התחרתה באליפות למרחק המלא.

רזניקוב ולי רכבו יחד מקטע מתוך הרכיבה על המסלול (באיש ברזל מקטע רכיבה הוא 180 ק"מ רכיבה, שמגיע אחרי 3.8 ק"מ שחייה ולפני ריצת מרתון 42.2 ק"מ), בדגש על אזור ירידות מפותל שנחשב מסוכן, וצריך להכיר היטב כדי להימנע מהתרסקות במהירות הגבוהה.

כזכור, אנטונינה רזניקוב היא אלופת ישראל למרחק איש ברזל מלא מצ'אלנג' ישראמן, בו גם שברה את שיא המסלול, וכן אלופת ישראל בחצי המרחק מ-TRI כנרת. לאחרונה ניצחה באיירונמן ניס בקטגוריית הגיל 44-40, וכך גם השיגה את הכרטיס לאליפות העולם. לאחרונה בזכות הישגיה זכתה רזניקוב גם לחסות חדשה של "קניוני עופר" (בבעלות חברת מליסרון), שמלווים אותה ותומכים בה בדרך לאליפות העולם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג