צפו: הסרטון המרגש שקיבלו הספורטאים האולימפיים ממשפחותיהם

רגע לפני שייצגו את ישראל בפריז, הופתעו הנציגים שלנו בכחול-לבן בסרטון עם מסרים מחזקים מהבית ואיחולים מהקרובים אליהם ביותר. יו"ר הוועד האולימפי, יעל ארד: "מאחורי כל ספורטאי שהגיע לפה, עומדת משפחה תומכת שנמצאת שם לאורך כל הדרך"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משפחות הספורטאים האולימפיים | צילום: מסך

יממה לפני הכניסה למעגל התחרויות של הספורטאים הישראלים, הוועד האולימפי בישראל הפתיע את ספורטאי המשלחת בסרטון מרגש ממשפחותיהם. הסרטון, שהופק ביוזמת הוועד האולימפי בישראל בשבועות האחרונים לפני המשחקים האולימפיים פריז 2024, מציג מסרים אישיים ואיחולי הצלחה מבני משפחה של הספורטאים המתחרים.

לכתבות נוספות בנושא:
"החטופים, הנופלים והמשפחות יהיו איתנו בלב"
תפתחו יומנים: לו"ז הישראלים המלא בענפי הסבולת במשחקים האולימפיים
גזרו ושמרו: תחרויות השחייה בפריז 2024 – הזווית הישראלית

הסרטון מהווה יותר מרק מחווה רגשית: הוא משקף את המארג המורכב של הספורט האולימפי בישראל. בעוד שהזרקורים מופנים לרוב אל הספורטאים עצמם, היוזמה הזו חושפת את הסיפור שמאחורי הקלעים – את המסע המשפחתי הארוך והמאתגר שמוביל לרגע האולימפי ומזכירה לנו שכל הישג ומדליה מגיעים לאחר שנים של הקרבה מקצועית, אמונה בלתי מתפשרת בעזרת מעגל משפחתי תומך ואוהב.

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "מאחורי כל ספורטאי שהגיע לפה, עומדת משפחה תומכת שנמצאת שם עבורם לאורך כל הדרך עד רגע הגשמת החלום לייצג את ישראל על במת הספורט הגדולה והחשובה בעולם. המשפחה האולימפית גאה בכל אחת ואחד מהספורטאים על הדרך שעשו למשחקים האולימפיים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג