עם דגל ישראל ותמונה של נדב וים גולדשטיין ז"ל: עומרי אלמוג עשה היסטוריה בביגפוט 200

אחרי 96 שעות, רץ האולטרה הפך לישראלי הראשון שמסיים את המרוץ הקשה והמאתגר. את קו הסיום הוא חצה בדמעות עם תמונת בני משפחתו שנרצחו ב-7.10. בסיום סיפר: "אתה לעולם לא תהיה אותו אדם לאחר המרוץ הזה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עומרי אלמוג והמלווים על קו הסיום | צילום: פרטי

רץ האולטרה מרתונים עומרי אלמוג עשה השבוע היסטוריה. בשנה הקשה והמאתגרת ביותר בחייו, הוא הצליח להפוך לישראלי הראשון אי פעם שמסיים את מרוץ "ביגפוט 200", שנחשב לאחד הקשים והמאתגרים ביותר בעולם. מדובר במרוץ אולטרה שטח של כ-200 מייל (כ-320 ק"מ), הכולל לא פחות מ-12,000 מטר טיפוס מצטבר ו-12,050 ירידה מצטברת.

עומרי אלמוג זכור כאחד הבולטים במאבק להשבת החטופים מאז 7 באוקטובר. באותה שבת שחורה אחותו חן נחטפה מכפר עזה, יחד עם שלושה מילדיה, בעוד בעלה, הטריאתלט ואיש הברזל נדב גולדשטיין, וביתו הבכורה ים, נרצחו בביתם. עומרי הפך לפנים של הריצות ההמוניות בתל אביב למען השבתם, ועם שובם בעסקת החטופים החל לחזור לאהבתו הגדולה – הריצה.

עומרי אלמוג בוכה בסיום | צילום: פרטי

גם במרוץ המאתגר מכל, אותו סיים ב-96 שעות ו-44 דקות, לא שכח את המאורעות בארץ. את קו הסיום הוא חצה בדמעות כשהוא עטוף בדגל ישראל ואוחז בידו תמונה של נדב וים ז"ל. את החולצה עם הכיתוב Bring Them Home Now לבש גם כן במרוץ, ואף הצטלם איתה יחד עם אחד מהמוכרים שברצי האולטרה כיום, הארווי לואיס (שהשלים את ה-Badwater הלוך-חזור רק לפני כמה שבועות והשתתף גם בביגפוט לצד אלמוג).

אלמוג סיפר בסיום לשוונג: "קשה לסכם בכמה מילים 96 שעות ו 44 דקות של אירוע סיבולת ברוטאלי, של דסטינשיין טרייל. אנסה לדייק את הרגשתי. הרי הקסקייד נמצאים באזור הגעשי של וושינגטון סטייט. שבילי היערות מטפסים ועולים ויורדים בזויות מאתגרות. כדי לעמוד באתגר עלייך להתחבר לשביל, לחבק אותו, ולחפור עמוק אל עצמך פנימה. למצוא בסבלנות עוד מקום לקבל את הכאב ולדחוף קדימה את הנפש והגוף. אתה לעולם לא תהיה אותו אדם לאחר המרוץ הזה".

עומרי אלמוג עם הארווי לואיס | צילום: פרטי

"זה לא קורה מיד זה תהליך, ועמדתי בו. זה הישג בלתי נתפס אישי שלי, אבל היה לי צוות ליווי מדהים – מודי ופזית אברוצקי, עידן אברוצקי (80 ק"מ), חיים בלטרן (30 ק"מ), דימה וולבסקי (101 ק"מ). נתונים יבשים מהמסלול ושלי אישי – 308 ק"מ 12,000 מטר טיפוס, 12,050 מטר ירידה. 255 משתתפים, 134 מסיימים, 3 מעברי מים, 96 שעות ו-42 דק. 9 המבורגרים, 8 בוריטוס צמחוני, 30 בקבוקי גייטורד, 12 ג'לים, פירות, חטיפי אנרגיה וצ'יפס. 4 טיפולי כפות רגליים, 6 שעות שינה סה"כ מיום שישי ב-9:00 עד שלישי ב-9:00. רק 31 אחוז מהרצים שרצים את ביגפוט בפעם הראשונה מסיימים אותו. זה נחשב לאתגר ספורט הגוף והנפש הקשה ביותר באמריקה הצפונית!"

עומרי אלמוג לאחר הסיום | צילום: פרטי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג