יחסית לשנה שבה העולם עצר לכמה חודשים, רוכבי האופניים הישראלים והרוכבים שמייצגים את הקבוצה הישראלית המקצוענית הראשונה הספיקו לא מעט. בניגוד להרבה ענפי ספורט אחרים, דווקא באופני כביש הצליחו לקיים בסופו של דבר את רוב התחרויות – בטח הגדולות. וחוץ מזה, נרשמו גם כמה פרקים קטנים וגם גדולים בספרי ההיסטוריה של הענף בארץ.
בינואר 2020 קבוצת האופניים המקצוענית הראשונה פתחה פרק חדש. לראשונה היא מתחרה כקבוצת "וורלד טור", אחת מ-19 הקבוצות הגדולות בעולם שיש לה מקום בכל אחד מהמרוצים הגדולים ביותר. היא גם שינתה את שמה מ"ישראל סייקלינג אקדמי" ל"ישראל סטארט אפ ניישן".
את עונת המרוצים היא פתחה במקביל בטור דאון אנדר שבאוסטרליה ובטור סן חואן בארגנטינה, שם הספרינטר הצרפתי רודי בארבייה השיג את ניצחון הקטע הראשון של "ישראל סטארט אפ ניישן" כקבוצת וורלד טור. זה קרה בקטע הפתיחה שבו הצרפתי הקדים בין היתר גם את פטר סאגאן.
בפברואר נרשמה נקודת ציון נוספת כשאיתמר איינהורן, אחד מארבעת הרוכבים הישראלים בסגל הראשי של "ישראל סטארט אפ ניישן" השיג פודיום ראשון לרוכב ישראלי בקבוצת וורלד טור כשסיים שני בקטע השני של הטור של קולומביה. בהמשך העונה הוא קיבל הזדמנות להיות הספרינטר המוביל של הקבוצה בטור ואלוני בבלגיה וסיים את הקטע הראשון שם בטופ 10, ובנוסף הרשים מאוד כשניצח את קטע הפתיחה בטור שהתקיים בפולין בו סיים שלישי כללי.
בסוף פברואר השיג מייקל ראים האסטוני את ניצחון הקטע השני של "ישראל סטארט אפ ניישן" בעונת 2020, כשסיים ראשון בקטע הפתיחה של טור אנטליה בטורקיה. במקביל, סגל נוסף של הקבוצה השתתף בטור של איחוד האמירויות, כשמגפת הקורונה כבר נתנה את אותותיה והטור הזה הופסק שני קטעים לסיומו.
בתחילת מארס, רגע לפני שכל עולם הספורט נעצר, ספרינטר צרפתי אחר של הקבוצה הוגו הופסטטר ניצח במרוץ היומי "לה סמין" בבלגיה. בהמשך כאמור כל המרוצים נדחו או בוטלו, ולא היה ברור אם נין יהיה לקיים את הגראנד טורים בשנה הנוכחית.
באביב נקבעו תאריכים חדשים לגראנד טורים אבל החדשות הגדולות ביותר הקשורות ל"ישראל סטארט אפ ניישן" התייחסו לעונה הבאה (2021) כשביולי אישרו סופית בקבוצה הישראלית שכריס פרום הבריטי, אחד הרוכבים הגדולים בהיסטוריה, יצטרף אליה בעונה הבאה אחרי שיסיים את החוזה שלו בקבוצת אינאוס (סקיי לשעבר). לאחר החתמתו הצליחו לגייס עוד כמה שמות גדולים וביניהם דריל אימפי הדרום אפריקאי ומייקל וודס הקנדי.
באוגוסט הודיעה "ישראל סטארט אפ ניישן" על הסגל שלה לטור דה פראנס 2020 שהמועד החדש שלו נקבע לספטמבר. גיא ניב קיבל את הזכות להיות הרוכב הישראלי הראשון בטור דה פראנס (אחרי שתי הופעות בג'ירו ד'איטליה, בראשונה פרש). ניב עמד במשימה שלו שהיתה לסיים את המרוץ היוקרתי בעולם והוא עשה את זה במקום ה-139 הכללי.
בתחילת אוקטובר יצא לדרך הג'ירו ד'איטליה והישראלי שהתחרה במדי ישראל סטארט אפ ניישן היה גיא שגיב שעשה זאת בפעם השנייה אחרי שב-2018 הפך לישראלי הראשון שסיים גראנד טור. הפעם הוא סיים במקום ה-132 הכללי וההישג הגדול ביותר של הקבוצה הישראלית היה שייך לאלכס דאווסט הבריטי, שניצח את הקטע השמיני ועשה היסטוריה – ניצחון קטע ראשון ל"ישראל סטארט אפ ניישן" באחד משלושת המרוצים הגדולים בעולם.
לקראת סוף אוקטובר ובמקביל לג'ירו, יצא לדרך הגרנד טור השלישי – הוואלטה בספרד. עומר גולדשטיין היה הנציג הישראלי בסגל של סטארט אפ ניישן והפך לרוכב הישראלי השלישי שמשתתף בגרנד טור והראשון שעושה זאת בוואלטה. אבל הכוכב של הקבוצה הישראלית היה הרוכב האירי הוותיק דן מרטין, שהתמודד בקרב צמוד על התואר הכללי כבר מהקטע הראשון מול שמות ענקיים כמו פרימוז רוגליץ' וריצ'ארד קרפאז ובסופו של דבר סיים את הוואלטה במקום הרביעי הכללי אחרי שגם ניצח את הקטע השלישי (ניצחון שני לישראל סטארט אפ ניישן בגרנד טור). מרטין סיים השנה גם במקום הרביעי בטור של ולנסיה שהתקיים עוד לפני הקורונה ובמקום החמישי בקלאסיקה הבלגית פלאש ואלון. עומר גולדשטיין, בהופעת בכורה מצוינת בגרנד טור, סיים את הוואלטה במקום ה-106 הכללי. לאחר מכן גולדשטיין חזר לארץ כדי לנצח בפעם הראשונה בקריירה שלו באליפות ישראל באופני כביש. גיא שגיב ניצח באליפות ישראל נגד השעון.
הרוכבת עומר שפירא שמתחרה במדי הקבוצה הגרמנית "קניון סראם" חזרה מפגרת הקורונה והשתתפה באוגוסט במרוץ סטראדה ביאנקה באיטליה בו סיימה במקום ה-19. בספטמבר היא התחרתה בגרסה הנשית של הג'ירו ד'איטליה וסיימה במקום ה-29 הכללי. וכאן בארץ, היא הפגינה שליטה מוחלטת בסתיו האחרון כשניצחה באליפויות ישראל גם ברכיבת כביש, בנג"ש ובמרתון אופני הרים. עוד ב-2019 שפירא קבעה את הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו שנדחו בסופו של דבר, והשאיפה תהיה כמובן לראות אותה בזירה של המשחקים האולימפיים בקיץ 2021.
בנוסף לכל זה, גם בוולודרום החדש על שם סילבן אדמס שהוקם בהדר יוסף בתל אביב התחילו להתחרות ובתחילת דצמבר התקיימה בו אליפות ישראל הראשונה. עוד לפני כן, איתמר איינהורן ורותם טנא היו הרוכבים הישראלים הראשונים שייצגו את ישראל באליפות אירופה שהתקיימה בבולגריה.