יהפוך לשיאן הזכיות? רוגליץ' התאושש מהפציעה ויזנק לוולטה אספניה

הסלובני המעוטר, שהתרסק בטור דה פראנס, החלים בזמן וינסה לזכות בגרנד טור הספרדי בפעם הרביעית בקריירה. גם ולאסוב ודני מרטינז בסגל קבוצת רד בול-בורה לקראת הזינוק בשבת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פרימוז' רוגליץ' מנצח בוולטה אספניה | צילום: Diario de Madrid, Wikimedia

אחרי האכזבה הגדולה שנחל בטור דה פראנס, פרימוז' רוגליץ' נכלל בסגל של קבוצת רד בול-בורה לוולטה אספניה שיוזנק בשבת הקרובה, כך הודיעה אמש (שני) הקבוצה הגרמנית. הרוכב הסלובני המעוטר בן ה-34, שניצח כבר שלוש פעמים בוולטה, ינסה להפוך לשיאן הזכיות בגרנד טור הספרדי ולהשתוות למלך ההרים הספרדי רוברטו הראס, לו ארבע זכיות במרוץ.

לכתבות נוספות בנושא:
כחול-לבן בספרד: נדב רייסברג בהרכב ישראל פרמייר טק לוולטה אספניה
צפו בטירוף: הטור דה פראנס לנשים 2024 נפתח לעיני כרבע מיליון צופים וצופות
ועכשיו, ליעד הבא: הכל לקראת הטור דה פראנס לנשים

רוגליץ' כזכור היה אחד מארבעת הגדולים שהגיעו השנה לטור דה פראנס, אולם סבל מחוסר מזל ונאלץ לפרוש מהטור (בפעם השלישית בקריירה) לאחר הקטע 12, בו התרסק בצורה קשה, וסבל משבר בגב התחתון. מקבוצת בורה נמסר כי מאז שעזב את הטור דה פראנס, רוגליץ' "התכונן לתחילת הוולטה ולאחרונה בילה שבועיים וחצי במחנה גובה".

מי שיצטרף אליו לסגל הקבוצה מבין הבכירים הוא רוכב נוסף שיצא מאוכזב מהטור דה פראנס, אלכסנדר ולאסוב, שגם הוא לא התחרה מאז שנאלץ לפרוש מהטור עקב פציעה בקרסול שספג בשלב התשיעי. עוד בסגל נמצא את דני מרטינז שסיים שני בג'ירו ד'איטליה השנה, את הגרמני הצעיר פלוריאן לופוביץ', את ניקו דנץ שסיים את הטור לא מכבר וניצח שני קטעים בג'ירו אשתקד, וכן את פטריק גאמפר האוסטרי, ג'ובאני אלאוטי האיטלקי ורוז'ר אדריה הספרדי.

אחד מראשי הקבוצה רולף אלדג, אמר לאחר פרסום הסגל: "אנחנו הולכים גם לגרנד טור השלישי של השנה עם שאיפות גדולות. בחרנו שמונה רוכבים, שאיתם לא 'נתחבא', אלא רוצים להתחרות באגרסיביות על הדירוג הכללי. עם זאת, נצטרך לחכות ולראות באיזו מידה נוכל לעשות זאת. אחרי הכל, פציעות ההתרסקות והפסקה של חמישה שבועות מהמרוץ עבור פרימוז' ואלכס לא היו ההכנה האידיאלית לגרנד טור".

פרימוז' רוגליץ' | צילום: ספרינט סייקלינג

עם זאת, ברור כי גם ללא מרוצי הכנה, רוגליץ' הוא אחד המועמדים הבכירים לניצחון בגרנד טור האהוב עליו, בו ניצח שלוש פעמים ברציפות בין 2019 ל-2021. אשתקד, כזכור, הוא סיים שלישי אחרי שני חבריו דאז לקבוצה ספ קוס ויונאס וינגגגור, במה שעורר את חמתו בטענה ש"לא נתנו לו הזדמנות להתחרות". אותו מרוץ וההבנה שהוא לא עדיפות ראשונה, גם קידם את עזיבתו בתום העונה.

קוס, האלוף המכהן, צפוי להיות זה שמוביל את קבוצת ויסמה גם השנה, ויהיה אחד המועמדים המובילים לניצחון גם הוא לאחר שנעדר מהטור דה פראנס בשל מחלה. גם קבוצת UAE שולחת סגל חזק, אמנם ללא אלוף הג'ירו והטור טאדיי פוגצ'אר, אך עם אדם ייטס וז'ואאו אלמיידה החזקים, ששניהם כבר עמדו על פודיום בעבר בגרנד טור ויקוו לעשות כעת עוד קפיצת מדרגה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג