טרגדיה באיש הברזל בברצלונה: טריאתלטית מתה במהלך התחרות

ילנה סמירנובה, ספורטאית רוסייה בת 41, נמשתה מהמים כשסימנה לעזרה במהלך החלק של השחייה וקיבלה טיפול במקום, אך הלכה לעולמה בדרך לבית החולים: "משתתפים בצער הרב של המשפחה והחברים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
השחייה באיירונמן קאלייה-ברצלונה | צילום: Shutterstock

טרגדיה התרחשה ביום ראשון האחרון במהלך תחרות הטריאתלון "איירונמן קאלייה-ברצלונה", כאשר אחת המשתתפות מתה במהלך התחרות. לפי הפרסומים, המתחרה נמשתה מהמים על ידי כוחות ההצלה במהלך השחייה, בים התיכון, לאחר שסימנה לעזרה. האא קיבלה טיפול רפואי מיידי במקום, אולם למרבה הצער נפטרה מאוחר יותר בדרך לבית החולים.

לכתבות נוספות בנושא:
חוזר הביתה: שחר שגיב יתחרה בטריאתלון דקטלון ת"א
פרויקט 30/60: כך החליטו שני טריאתלטים לפרוץ את תקרת הזכוכית שלהם בשחייה
תכנית אימון לטריאתלון הספרינט הראשון שלכם

לאחר כמה שעות פורסמה זהותה של הטריאתלטית – ילנה סמירנובה הרוסייה, אשת עסקים בת 41, שזינקה למרחק המלא (3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה על אופניים ו-42.2 ק"מ ריצה). סמירנובה היא ספורטאית סבולת שמתחרה כבר כמה שנים, כאשר הטריאתלון האחרון שהשלימה לפי התיעוד היה איירונמן בחריין (חצי איש ברזל) בשנה שעברה שם קבעה זמן של 6:13:13 שעות. כמו כן, השתתפה ב-2019 ב-Rosa Run Festival, כחלק מסדרת ה-UTMB.

ילנה סמירנובה | צילום: Triathlon Federation of Saint Petersburg

בעמוד הרשמי של התחרות כתבו: "אנו עצובים לאשר את מותו של משתתף במרוץ. במהלך חלק השחייה של המרוץ, האתלט סימן לעזרה לצוות בטיחות המים שטיפל בספורטאי במהירות והוציא אותו מהמים לנקודת הטיפול הרפואי. הספורטאי קיבל טיפול מיידי על ידי הצוות הרפואי במקום, לפני שהועבר לבית החולים. למרות המאמצים הרפואיים הטובים ביותר, הספורטאי הלך לעולמו באמבולנס בדרך לבית החולים".

עוד נכתב: "אנו משתתפים בצער הרב של המשפחה והחברים של הספורטאי, ונמשיך להציע להם את תמיכתנו בעודם עוברים תקופה קשה זו. אנו מודים לצוות בטיחות המים, הצוות הרפואי והמתנדבים שעבדו כולם במהירות כדי לספק לספורטאי תמיכה רפואית".

אחותה של ילנה סיפרה לתקשורת כי ילנה נשואה, אך ללא ילדים וכי היא התחילה להתעניין בספורט ולהתאמן לפני ארבע שנים: "היא הייתה אדם טוב מאוד. היא הייתה כמו קרן שמש. בכל מקום שבו הופיעה, כולם היו שמחים ועליזים. היה לה חוש הומור עדין מאוד. תמיד היה נעים לדבר איתה והיא הייתה אינטליגנטית ויפה מאוד".

זו השנה השנייה ברציפות שמתרחש מקרה מוות באיירונמן קאלייה-ברצלונה. אשתקד, שני טריאתלטים התנגשו זה בזה במהלך החלק של הרכיבה. אחד מהם פונה מיידית לאחר התאונה לבית החולים במצב קשה, שם נקבע מותו בחלוף מספר שעות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג