חתם יום חלומי: בלסינג אפריפה עלה לגמר ה-200 באליפות אירופה

האצן בן ה-20 עצר את השעונים על 20.46, זמנו הטוב ביותר השנה - וירוץ בפעם השנייה ברציפות בגמר האירופי. אדוה כהן סיימה במקום ה-12 בגמר ה-3,000 מכשולים עם תוצאת השנה שלה: 9:33.88 דקות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בלסינג אפריפה | צילום: איגוד האתלטיקה

היום הנהדר של המשלחת הישראלית באליפות אירופה באתלטיקה נמשך עם העפלתו של בלסינג אפריפה לגמר ה-200, שייערך מחר בלילה (23:50 שעון ישראל). האצן בן ה-20, שזכה בשנה שעברה במדליית זהב באליפות אירופה עד גיל 23, סיים שני במקצה השלישי והאחרון של חצי הגמר עם זמנו הטוב ביותר השנה, 20.46, שהקנה לו מקום אוטומטי בגמר.

לכתבות נוספות בנושא:
הישג נוסף למשלחת הישראלית: יונתן קפיטולניק בגמר הקפיצה לגובה
הישג נהדר באליפות אירופה: מדליית כסף קבוצתית לישראל בחצי מרתון
אליפות אירופה באתלטיקה: אדוה כהן עלתה לגמר ב-3,000 מכשולים

אפריפה עלה לגמר אליפות אירופה השני שלו עם התוצאה השישית בטיבה בחצי הגמר. האצן הישראלי, שרץ במסלול החיצוני, העביר הילוך באמצע הדרך ואפילו היה יכול להרשות לעצמו להאט מעט לקראת הסיום כשהוא מוודא במבט לשמאלו שההעפלה הישירה מובטחת לו מהמקום השני. אפריפה נמצא במקום די מבטיח בדירוג האולימפי וצפוי לערוך בכורה אולימפית בפריז.

"אני מאוד-מאוד שמח ומרוצה ממה שעשיתי", אמר בלסינג אפריפה רגעים בודדים לאחר הריצה, "זה גמר שני שלי אחרי מינכן ואני מאוד שמח. אני אומר תודה רבה לאלוהים שהביא אותי למקום הזה, שאני מייצג את ישראל בגמר. הייתי מרוכז וחדור מטרה. היה לי שביל טוב וזה מה שרציתי, הכל התחבר ואני שמח".

זמן קצר לאחר מכן, השתתפה אדוה כהן בגמר ה-3,000 מכשולים לנשים. הרצה הישראלית סיימה במקום ה-12 עם תוצאת השנה שלה, 9:33.88 דקות – שמגדילה את סיכוייה להיכנס למשלחת לאולימפיאדת פריז. אליס פינו הצרפתייה זכתה במדליית הזהב, כאשר עצרה את השעונים על 9:16.22 דקות.

"בהתחשב בעובדה שיום אחרי המוקדמות קמתי עם חום וכנראה שהתייבשתי או חטפתי וירוס, אני שמחה שעשיתי את התוצאה השנייה הכי טובה בקריירה", סיכמה אדוה כהן, "אני יודעת שאני בכושר שיא ושאני ברמה הרבה יותר גבוהה, אבל בהתחשב בנסיבות, אני שמחה ממה שיש. למדתי שאם אני מתחרה בשיא החום, לא לשכוח לשתות ולאכול מה שצריך כדי להזין מחדש את הגוף. אני אשב עם המאמן שלי ונצליח להגיע לפריז, כי אני לא אוותר על זה".

אדוה כהן באליפות אירופה | צילום: איגוד האתלטיקה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג