חדשות טובות: תומר זלצמן החלים בזמן וישתתף במשחקים האולימפיים

רוכב אופני ההרים, שהתאושש מניתוח שבר בשורש כף ידו הימנית בתחילת החודש, עבר מבחן כשירות לאחר מחנה אימונים באיטליה: "אני עדיין בתהליך ההחלמה, אבל בהחלט כשיר להתחרות. מבטיח לעשות את המיטב כדי להצליח"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זלצמן. החלים בזמן | צילום: Armin m. Kustenbruck

הוועד האולימפי בישראל עידכן כי רוכב האופניים תומר זלצמן עבר את מבחן הכשירות אחרי הפציעה שעבר בידו – ויוכל להשתתף במשחקים האולימפיים בפריז. זלצמן, שנאלץ לעבור ניתוח שבר בשורש כף ידו הימנית לפני כשלושה שבועות, יחל להתחרות ב-29.7 בשעות הצהריים.

לכתבות נוספות בנושא:
והרי התחזית למשחי הנשים: בבריכה יהיה סוער, מהיר ומרגש
תפתחו יומנים: לו"ז הישראלים המלא בענפי הסבולת במשחקים האולימפיים
גזרו ושמרו: תחרויות השחייה בפריז 2024 – הזווית הישראלית

"אני שמח מאוד שעברתי את מבחן הכשירות בהצלחה", סיפר זלצמן, "עברתי פציעה ששיבשה את ההכנות המסכמות שלי למשחקים האולימפיים. בכל תהליך ההחלמה הייתי בטוח שאתגבר על הפציעה. אני שמח שאכן זה מאחורי. אני עדיין בתהליך ההחלמה אבל בהחלט כשיר להתחרות. אני מבטיח לעשות את המיטב כדי להצליח בתחרות היוקרתית ביותר בקריירה שלי".

הרוכב בן ה-25 סיים במהלך השבוע שעבר מחנה אימונים בתנאי גובה של 2200 מטרים בלביניו אשר באיטליה. אחרי מחנה האימונים הזה, הוא המשיך למחנה אימונים מסכם בפינאלה, גם כן באיטליה, שם יתאמן בתנאי מזג אוויר אשר תואמים לאלו שישררו בפריז.

תומר זלצמן | צילום: Armin M. Kustenbruck



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג