ועכשיו לדבר האמיתי: שיאי עולם נוספים יישברו בליגת היהלום בציריך?

אחרי העימות הגדול בין מונדו לוורהולם ב-100 מטר, יחזרו השניים למקצועות המקוריים שלהם, כששיא העולם במוט כרגיל בסכנה. וגם: קרב ענק ב-1,500 גברים, האם טבוגו ימשיך לנצח ושחזור היריבות ב-100 לנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יקוב אינגבריגטסן | צילום: Erik van Leeuwen, Wikimedia

אחרי ריצת הראווה המתוקשרת בה מונדו דופלנטיס ניצח את קרסטן וורהולם אתמול (רביעי) באצטדיון האתלטיקה בציריך, הערב יגיע הדבר האמיתי, כשתצא לדאך התחרות האחרונה בעונה הסדירה של הליגה, לפני הגמר בבריסל בשבוע הבא.

לכתבות נוספות בנושא:
טרגדיה: מתה מפצעיה המרתוניסטית האולימפית שהוצתה ע"י בן זוגה
פארסה: סידני מקלכלין לא עמדה בתקנות ולא תוכל להשתתף בגמר ליגת היהלום
צפו: דופלנטיס ניצח את וורהולם בריצת 100 מ' בלתי נשכחת

בתחרות יהיו עם שלל אירועים מרתקים. ראשית, דופלנטיס ו-וורהולם יתחרו גם במקצועות הרגילים שלהם, קפיצה במוט ו-400 מטר משוכות. אחרי ההפסד שלו בריצת ה-100, וורהולם הנורווגי ייאלץ להתחרות כשהוא לובש את גופיית נבחרת שוודיה של מונדו, כחלק מה"עונש" על הפסדו. מי יודע, אולי החולצה של השוודי היא זו שתתן לו את המזל.

מונדו דופלנטיס מול קרסטן וורהולם. יחזרו לסורם | צילום מסך

אחד מרגעי השיא צפוי להיות ריצת ה-1,500 מטר, בה שיאן העולם הטרי ב-3,000 יקוב אינגבריגטסן ינסה אולי לשבור את השיא גם בחצי המרחק, אך מולו יריבי על, שכבר ניצחו אותו בעבר – אלוף העולם ג'וש קר והאלוף האולימפי קול הוקר, כמו גם יארד נוגוס האמריקאי למה שצפוי להיות קרב מרתק.

בריצת ה-100 מטר לנשים נראה שחזור של הגמר האולימפי כשמדליסטית הזהב ג'וליאן אלפרד מסנט לוסיה תפגוש את מדליסטית הכסף שקארי ריצ'רדסון האמריקאית, כאשר גם דינה אשר סמית' הבריטית תצטרף לחגיגה. ב-110 משוכות לגברים ירוץ האלוף האולימפי גרנט הולוואי, כשמולו בין היתר הנזל פארצ'מנט הג'מייקני.

שקארי ריצ'רדסון | צילום: Zenfolio – Erki Pictures, Wikimedia

בריצת ה-200 לגברים לטסיל טבוגו הנהדר ינסה להמשיך בכושר הנהדר שלו, כשהוא עתיד לפגוש את קני בנדרק ופרד קרלי. עוד אלופים מכהנים שיגיעו יהיו שיאנית העולם והאלופה האולימפית בקפיצה לגבוה ירוסלבה מהוצ'יך, כמו גם ראיין קראוזר בברזל. את הערב תנעל ריצת 100 מטר משוכות לנשים, שם מסאי ראסל האמריקאית, ג'זמין קמאצ'ו קווין הפורטו ריקנית וסמבה מאיילה הצרפתייה ייפגשו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג