הקמפיין הבא כבר כאן: מקום 25 לשחר שגיב בגביע העולם ברומא

הטריאתלט הישראלי הבכיר רשם תוצאה ראשונה מאז המשחקים האולימפיים בפריז ומתכונן לאליפות העולם במלאגה בעוד כשבועיים. שחר עגור סיים במקום ה-39, שביט חייט 49
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב | צילום: עודד קרני, הוועד האולימפי בישראל

אחרי מנוחה קצרצרה בתום המשחקים האולימפיים בפריז, הטריאתלט הבכיר של ישראל שחר שגיב חוזר לעניינים ואתמול (שבת) זינק לגביע העולם ברומא, יחד עם שני ישראלים נוספים, וסיים במקום ה-25.

לכתבות נוספות בנושא:
האלופה האולימפית בטניס השלימה לראשונה איש ברזל באליפות העולם
אלופת העולם באיש ברזל: "למדתי לשחות רק כשהייתי בת 24"

בדרך לסולד אאוט: מספרי שיא ברישום לצ'אלנג ישראמן 2025

בחודש שעבר השתתף שגיב בתחרות בוולנסיה, אולם נחתך ברגלו בירידה מהאופניים בצורה שמנעה ממנו להמשיך להתחרות, והוא נאלץ לפרוש. הוא החלים מהפציעה וזינק אתמול לתחרות איכותית למרחק ספרינט (חצי אולימפי) – 750 מטר שחייה, 20 ק"מ רכיבה על אופניים ו-5 ק"מ ריצה.

שחר שגיב | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

המסלול היה טכני מאוד, עם תנאי גשם שהקשו על הטריאתלטים, בעיקר ברכיבה. שגיב יצא מהמים אחרי 9:26 דקות, 35 שניות אחרי המובילים, מה שאילץ אותו להתחיל את הרכיבה בדבוקה השנייה. הוא ניסה לגשר יחד עם הרוכבים שאיתו לדבוקה המובילה, והם אף היו בדרך לסגור את הפער בהקפה השלישית (מתוך חמש הקפות ברכיבה), אלא שאז סדרת תאונות בפלוטון שלו (שהוא לא היה מעורב בהן) גרמה לירידת קצב.

שגיב סיים את הרכיבה בדבוקה השנייה עם זמן רכיבה של 30:56 דקות וירד לריצה, שם כבר היה הרבה יותר קשה לסגור את הפער. הוא סיים בזמן כולל של 57:13 דקות, מרחק 1:39 דקות מהמנצח יאניס סגווה הצרפתי. עוד בתחרות, שחר עגור סיים במקום ה-39, שביט חייט במקום ה-49 (מתוך 61 מזנקים).

שגיב סיפר לשוונג: "אני עדיין בונה את התחרויות שלי אחרי האולימפיאדה, ופשוט רוצה להתחרות, בלי הרבה התייחסות לתוצאה, כי התאמנתי כל השנה לקראת המשחקים והכל היה מכוון לשם. עכשיו אני פשוט רוצה לחזור ליהנות מתחרויות, לפעמים אני מצליח קצת יותר, לפעמים קצת פחות. מפה אני ממשיך למחנה אימונים, ומשם לאליפות העולם במרחק האולימפי במלאגה. בהמשך אתחרה גם ביפן בגביע העולם, אז יש עוד כמה תחרויות טובות לקראת סוף העונה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"תפסתי יום לא טוב ברכיבה, אבל אמרתי לעצמי שזה הכושר שלי היום. קיבלתי את המצב והמשכתי להילחם", הטריאתלטית הישראלית אנטונינה רזניקוב, אחרי שסיימה במקום ה-2 בקבוצת הגיל שלה באליפות העולם למרחק איש ברזל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג