הישג שיא: מקום 20 לתומר זלצמן בגביע העולם באופני הרים

הרוכב האולימפי הישראלי עם תוצאה איכותית בקנדה, הטובה ביותר לרוכב ישראלי בגביע העולם: "דרך מצוינת לסיים את עונת תחרויות גביע העולם עם התקדמות לכיוון המקומות וההישגים אליהם אני מכוון"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תומר זלצמן | צילום: Armin.m.Kustenbruck

תומר זלצמן (25) רוכב אופני ההרים האולימפי קבע הלילה (בין ראשון לשני) את הישג השיא שלו ושל רוכב אופני הרים ישראלי, במסגרת תחרויות גביע העולם כשסיים במקום ה-20 בתחרות שהתקיימה ב-Mont Sainte Anne בקנדה (XCO), בה השתתפו 80 רוכבים.

לכתבות נוספות בנושא:
זכו בתואר: גיל לי גונן ועידו גולדשטיין ניצחו בברא אפיק ישראל
פורשת בסטייל: נגה כורם סיימה את אליפות העולם באנדורו במקום השביעי
האת'רלי אלוף העולם באופני הרים, תומר זלצמן סיים במקום ה-39

את ההישג הישראלי הטוב ביותר הקודם קבע שלומי חיימי האולימפי (ריו 2016, טוקיו 2020) בשנת 2013 כשסיים באותה תחרות בקנדה במקום ה-21.

תומר זלצמן | צילום: הוועד האולימפי בישראל

זלצמן שסיים במקום ה-29 במשחקים האולימפיים בפריז 2024, התמקם בתום ההקפה הראשונה בתחרות בין 40 הרוכבים הראשונים. בהמשך הגביר את הקצב והצליח לקבוע את הזמנים המהירים ביותר שלו על המסלול, ובהקפה האחרונה בקצב גבוה עוד יותר הצליח לסיים את התחרות בזמן של 1:31:02 שעות, במקום ה-20, בפער של 4 דקות מהמנצח אלוף העולם אלן האת'רלי מדרום אפריקה, שזכה במדליית הארד במשחקים האולימפיים בפריז.

זלצמן סיים בכך את עונת גביעי העולם, עם שש תחרויות. הוא החמיץ שתי תחרויות בגלל הפציעה הזכורה בידו כחודש וחצי לפני המשחקים האולימפיים.

בסיום סיפר זלצמן: "אני בהחלט מרוצה מההופעה שלי בתחרות. עדיין לא החלמתי לגמרי מהפציעה ולמרות זאת עשיתי כל מה שיכולתי כדי להשיג את המקסימום בתחרות האחרונה של העונה בסבב. ההישג הזה הוא דרך מצוינת לסיים את עונת תחרויות גביע העולם עם התקדמות לכיוון המקומות וההישגים אליהם אני מכוון"

זלצמן חוזר כעת לישראל לשבוע ימים, וממשיך מיד לשתי תחרויות בינלאומיות ביוון, שינעלו את עונת התחרויות, שמטרתן שיפור הדירוג העולמי שלו (מדורג נכון להיום במקום ה-44).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג