"היה לי שבוע של סערת רגשות אחת גדולה, אלמד ממנו הרבה"

אנסטסיה גורבנקו החמיצה את גמר ה-200 מ"א ב-16 מאיות וסיכמה את הופעותיה בפריז: "רק במשחה הראשון והאחרון הצלחתי באמת ליהנות, קצת מאוכזבת אבל שמחה שהצלחתי לתת פוש אחרון". גל כהן גרומי הקדים את דרסל: "בסך הכל התחרות שלי הייתה טובה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי

נבחרת השחייה סיימה אמש (שישי) את הופעותיה בפריז 2024 בתחושות מעורבות: מחד, העפלה מרשימה לגמר של השליחים ומספר שיא של העפלות לחצאי גמר 8 במספר), אך מאידך, הרגשה שאפשר היה לעשות אפילו יותר. אנסטסיה גורבנקו הייתה האחרונה לשחות מהנבחרת ופיספסה ממש במעט את גמר ה-200 מעורב אישי.

לכתבות נוספות בנושא:
גל כהן גרומי ואנסטסיה גורבנקו העפילו לחצאי גמר אולימפיים בבריכה
האזינו לפודקאסט האולימפי של שוונג: סיכום היום הפורה בכחול-לבן
"הכל מתבלגן לי במשחה ויש איזשהו פחד, אני מאוד מאוכזבת"

"16 מאיות מגמר זה מבאס, אבל אני חושבת שזה היה המשחה הכי טוב שלי השבוע, אחרי ה-100 חזה", סיכמה השחיינית, "אני חושבת שרק במשחה הראשון והאחרון הצלחתי באמת ליהנות. אמרתי כבר לא פעם שהיה לי שבוע של סערת רגשות אחת גדולה. אני חושבת שאני אקח איתי את השבוע הזה להמשך הקריירה ואלמד ממנו הרבה. אני קצת מאוכזבת, אבל שמחה שהצלחתי לסיים ולתת פוש אחרון. כן רציתי גמר, אבל זה הכי טוב שיכולתי לעכשיו. קצת פתחתי מהר, ומרוב התרגשות מאוד קל לפתוח פה מהר. אבל כמו שאמרתי, אני אלמד מהשבוע הזה, זו לא אולימפיאדה אחרונה, אני מכוונת להרבה. אני חושבת שהיה מאוד מאוד קשה, יותר קשה מטוקיו, אבל למדתי הרבה".

אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי

על יום התחרויות האחרון: "קודם כל לא ישנתי הרבה, ושמתי לב שכשאין לי את התנאים הכי טובים, אני דווקא שוחה יותר טוב. אמרתי לעצמי הבוקר שאני לא רוצה לזכור את התחרות הזאת עם אכזבות ועם תחושת ביאוס, בעיקר שביאסתי את עצמי ואני רוצה באמת ליהנות. במשחים הקודמים לא הצלחתי ליהנות מרוב כל הלחץ ששמתי על עצמי והציפיות, אז המטרה שלי היום הייתה ליהנות, כי זה היום האחרון שיכולתי לשנות את המחשבה על התחרות הזאת ולהסתכל אחורה בסוג של גאווה שעשיתי ועברתי את השבוע הזה, כי היה לי מאוד קל להגיד 'אוי, לא הולך' ושאני צריכה להפסיק ולהימחק. באמת רציתי לראות איך אני יכולה להתמודד ולפתוח דף חדש היום ואני חושבת שהצלחתי בזה די טוב. אני רוצה להודות לכל מי שצפה ועודד מהבית, אני מאוד מעריכה, חיזקתם אותי הרבה בכל השבוע הזה".

גל כהן גרומי סיים הופעה מרשימה שלו עם המקום ה-12 ב-100 פרפר, אפילו לפני קיילב דרסל. "אני חושב שזה לא היה משחה טוב שלי, התחלתי מהר מדי אני חושב, הרגשתי מאוד מאוד טוב, יצאתי נורא מהר, וזה עלה לי בסוף, ממש 'מתתי' ב-15 מטר האחרונים", הוא סיכם, "אבל בסדר, זה קורה, לומדים מזה. אני מתבאס שלא עשיתי את הגמר, אבל זה חלק מהשחייה חלק מהתחרות. 23.07 לפתוח זה היה קצת מוגזם, זה עלה לי ביוקר".

על השורה התחתונה מבחינתו למשחקים: "זה היה 100 אחוז הכנה, אין פה בכאילו, אין פה רגע של בלבול. נתתי 100 אחוז הכנה כל השנה, ראיתי את זה בתוצאות בארה"ב וגם פה, בסך הכל התחרות שלי הייתה טובה מאוד, הצלחתי לשפר שיאים, אבל לפעמים זה מה שקורה".

גל כהן גרומי | צילום: סימונה קסטרווילארי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג