דגל ישראל הונף, המשחקים הפראלימפיים ננעלו בטקס מרשים בפריז

השחיין עמי דדאון, קפטנית נבחרת הכדורשער גל חמרני וכלב הנחייה דילן נשאו את הדגל בסטאד דה פראנס בטקס מרהיב, שנערך בגשם שוטף. דגל המשחקים הועבר ללוס אנג'לס לקראת 2028
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דדאון, חמרני ודילן בטקס הסיום | צילום: ערוץ הספורט

אחרי 12 יום רווים בתחרויות מרתקות וברגעים מרגשים, המשחקים הפראלימפיים בפריז הגיעו אמש (ראשון) לסיומם עם טקס סיום חגיגי לעיני נשיא צרפת עמנואל מקרון ויו"ר הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך.

ישראל נעלה הופעה מוצלחת במיוחד עם 10 מדליות, כאשר מי שהובילו את המשלחת בטקס ונשאו את הדגל היו השחיין עמי דדאון, שזכה בארבע מדליות בבריכת השחייה, מהן שתיים מזהב, וקפטנית נבחרת הכדורשער גל חמרני, שהייתה שותפה למדליית הכסף ההיסטורית של הנבחרת, וגם בטקס הייתה מלווה בכלב הנחייה שלה דילן, שסחט חיוכים מכל עבר.

דדאון אמר רגע לפני הטקס: "מרגש מאוד, אני שמח מאוד להניף את הדגל כמה שיותר גבוה וזה סיכום מעולה למשחקים שלנו, שאני באמת מאמין שכל המשלחת שלנו עשתה מאמץ אדיר". חמרני הוסיפה: "מאוד מרגש לשאת את הדגל ולהניף אותו אל על, זאת באמת זכות גדולה".

אנדריו פרסונס, נשיא הוועד הפראלימפי הבינלאומי, נאם בטקס: "המשחקים בפריז הציבו רף חדש למשחקים הפראלימפיים הבאים מבחינת השיאים ומבחינת הסיקור התקשורתי ברחבי העולם, חזינו במשחקים הטובים בהיסטוריה. אני רוצה להודות לכל המתנדבים שנתנו ידם לקיום המשחקים האלה, האנרגיה וההתלהבות שלכם מעוררת השראה. אני רוצה להודות גם לקהל הנפלא שמילא את האצטדיונים, צרפת יכולה להתגאות באוהדי הספורט שלה".

לאחר מכן, הורד הדגל הרשמי של המשחקים, קופל באופן חגיגי והועבר מראשת עיריית פריז לראשת עיריית לוס אנג'לס, שם יתקיימו המשחקים הבאים בשנת 2028, זאת על רקע הנפת דגל ארה"ב ונגינת המנונה הלאומי. הכיבוי המפורסם של הלפיד האולימפי לא התקיים כמתוכנן, בעקבות גשם שוטף בפריז.

כזכור, המשלחת הישראלית שבה הביתה עם 10 מדליות, ארבע מזהב, שתיים מכסף וארבע מארד. דדאון כאמור זכה בארבע, נבחרת הכדור-שער זכתה בכסף, אסף יסעור זכה בזהב בטקוואנדו, החותרת מורן סמואל זכתה בזהב, השחיין מארק מליאר זכה בארד, צמד החותרים שחר מילפלדר וסאלח שאהין זכו בארד וגיא ששון זכה בארד בטניס בכיסאות גלגלים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג