הערב: אליפות ישראל באתלטיקה יוצאת לדרך באיצטדיון הדר יוסף

מיטב האתלטים בכחול-לבן יתמודדו באירוע הגדול של הענף בארץ: יונתן קפיטולניק ינסה לקבוע קריטריון לפריז בקפיצה לגובה, בלסינג אפריפה ימשיך להתחמם למשחקים האולימפיים. סיון אוירבך: "מאוד מתרגשת להתחרות בישראל עם התמיכה של הקהל הביתי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יונתן קפיטולניק. גם הוא אמור להיות בפנים | צילום: Maxim Dupliy

אליפות ישראל באתלטיקה ה-88 תיערך בימים רביעי וחמישי באצטדיון המחודש והמשופץ הדר יוסף. מדובר בתחרות הלאומית היוקרתית ביותר: חלון הראווה של האתלטיקה הישראלית. טובי האתלטים והאתלטיות בישראל מתחרים במקצועות השונים על תואר אלוף/ת ישראל.

לכתבות נוספות בנושא:
צפו: עוז כץ בירך את נועם ממו על שבירת שיאו בריצת 800
אחרי 41 שנה: שיא ישראלי חדש בריצת 800 מטר לגברים
מעלים אבק: מה יהיה השיא הישראלי הבא באתלטיקה שיישבר?

מעבר ליוקרה הארצית, האליפות היא הזדמנות נהדרת לאתלטים ולאתלטיות הבכירים לקבוע קריטריונים לתחרויות בינלאומיות גדולות, כאשר השנה כמובן הם ינסו להשיג כרטיס למשחקים האולימפיים בפריז 2024, שיפתחו בסוף יולי. מבחינת פריז, עבור יונתן קפיטולניק (מכבי ת"א) זאת תהיה התחרות האחרונה להשיג את הכרטיס לשם, כשהקריטריון האוטומטי בקפיצה לגובה הוא 2.33 מטר. לקהל שיגיע לאצטדיון זאת תהיה הזדמנות נדירה לצפות מקרוב בבלסינג אפריפה (מכבי ת"א), שיאן ישראל ב-100 וב-200 מטר, לפני שהוא מתחרה במשחקים האולימפיים.

"כמו בכל שנה אני מאוד מתרגש לקראת אליפות ישראל", סיפר אפריפה, "תמיד כיף להתחרות בארץ ואני מקווה שכמה שיותר קהל יגיע כדי לדרבן אותי ואת שאר האתלטים והאתלטיות. כולנו צריכים ומחכים לעידוד מהיציע".

בלסינג אפריפה | צילום: Maxim Dupliy

סיון אוירבך (מכבי חיפה כרמל), שיאנית ישראל הטרייה ב-1,500 מטר, תנסה לקזז עוד מהשיא שלה: "אני מאוד מתרגשת להתחרות שוב בישראל מול המשפחה והחברים והתמיכה של הקהל הביתי. אליפות ישראל זו תחרות מכריעה מבחינת הדירוג העולמי ולכן חשוב לעשות את המקסימום לצבור ניקוד לאליפות אירופה באולמות".

נועה לוי (מכבי ראשל"צ), אלופת ישראל ב-400 מ' משוכות, רוצה להגן על התואר שלה: "ההתרגשות גדולה לקראת אליפות ישראל השנה. אני מגיעה בכושר טוב אחרי שעשיתי שיא אישי השנה ובאה במטרה לעשות שיא אישי חדש. האווירה והקהל באליפות עוזרים לדחוף אותנו האתלטים לתת את כל כולנו אז אני ממש מחכה לזה".

נועה לוי | צילום: Maxim Dupliy

אתלטים בולטים נוספים שיתחרו באליפות יהיו בין היתר נועם ממו (הפועל עמק חפר), שיאן ישראל הטרי ב-800 מטר, אסטל ולאנו (מכבי ת"א), אלופת ישראל בזריקת דיסקוס בשבע השנים האחרונות, רומי טמיר (מכבי ת"א) אלופת ישראל בקפיצה לרוחק ובקפיצה משולשת, דור חיון (אתלטי הנגב) אלוף ישראל ב-110 מטר משוכות, כרוואן חלבי (מכבי חיפה כרמל), אלופת ישראל ב-5,000 מטר ועוד רבים אחרים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג