בעקבות התחזית לים סוער: משחה כף כרמל נדחה ל-10 במאי

המשחה האהוב הפותח את עונת משחי המים הפתוחים של שוונג, שהיה אמור להיערך בשישי הקרוב, נדחה בשבוע בעקבות תחזית לגלים גבוהים. עדיין לא נרשמתם? עשו זאת כעת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משחה כף כרמל | צילום: צלמי שוונג

לים התיכון, כידוע, יש לוחות זמנים משלו, ובעקבות תחזית לים סוער, משחה כף כרמל, הראשון לעונה בליגת המים הפתוחים של שוונג, Shvoong Aquatic League, נדחה בשבוע מיום שישי הקרוב וייערך ב-10 במאי בחוף דדו בחיפה.

לפי התחזית, גובה הגלים ביום שישי הקרוב צפוי לנוע בין 70 ל-120 ס"מ, תנאים שאינם מתאימים לקיום המשחה. לפי שעה, התחזית לשבוע הבא היא אופטימית בהרבה, אך נמתין כמובן להמשך לתחזית מדויקת יותר.

משחה כף כרמל | צילום: צלמי שוונג

שעות ההזנקה ומרחקי המשחים נותרים בעינם, והחדשות הטובות הן שבזכות הדחייה ההרשמה תישאר פתוחה עד יום חמישי, 9 במאי ב-10:00 בבוקר.

המשחה המסורתי והיפהפה בחיפה, ייערך בסימן "ים נקי" ושמירה על החופים ועל הים התיכון, בשיתוף מחלקת הספורט של עיריית חיפה. המשחה נערך בסמוך לשמורת ים שקמונה הייחודית, שנמצאת בחלקה הדרומי של העיר חיפה. חלזונות מיוחדים יצרו בה שונית על גבי מסלע גירני. באזור שוברי הגלים מצויים סלעי גיר ודולומיט חשופים, וזהו האזור היחיד בחופי ישראל שנחשפים בו סלעים מסוג זה ממש בקו המים.

בנוסף, חודשים מאי ויוני הם שיא עונת הרבייה של הדגים בים התיכון. תקנות הדיג, שקודמו בדחיפת החברה להגנת הטבע, קובעות איסור דיג במהלך חודשיים מתוך עונת הרבייה. זו הזדמנות פז לים לחדש את עצמו, וגם הזדמנות עבורנו לשחות בצורה בטוחה ללא מפגש עם ציוד דיג וסירות דיג ממונעות.

משחה כף כרמל | צילום: צלמי שוונג

כיאה למשחה הפותח את העונה, מדובר במשחה שהוא בבסיסו עממי, ללא מדידת זמן (אך עם גביעים למנצחים ולמנצחות במשחה הארוך), כאשר ישנם שלושה מקצים בהתאם לרמת השחיינים והשחייניות – 4.2 ק"מ "מעבר לכף", 2.5 ק"מ ו-900 מטר למשפחות. נקודת הכינוס, שבה גם מסתיימים כל המקצים, הינה בחוף דדו. במשחה אנו מציינים גם את זכרה של נועה חייט ז"ל – טריאתלטית, שחיינית ורצה חיפאית מצטיינת, אשר נהרגה בתאונת דרכים שעה שרכבה על אופניים ברחוב פרויד בחיפה בשנת 2018. משפחתה של נועה תכבד אותנו בנוכחותה ותעניק גביעים לשלוש השחייניות המהירות ביותר.

לפרטים נוספים ולהרשמה למשחה כף כרמל לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • מציל ים הגיב:

    אז איך זה שבטריאתלון ראשון אמרו שלפי מצב הים כנראה שתהיה שחיה? 🤔

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג