טרגדיה: רוכבת שוויצרית צעירה נהרגה בהתרסקות קשה באליפות העולם

מוריאל פורר בת ה-18 נפגעה בצורה קשה בראשה כשהתרסקה במהלך מקצה הנערות של אליפות העולם בשווייץ, ולאחר שעות ארוכות מתה מפצעיה: "קהילת האופניים הבינלאומית מאבדת רוכבת עם עתיד מזהיר לפניה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מוריאל פורר | צילום: טוויטר

אבל גדול בעולם האופניים. הרוכבת השווייצרית הצעירה מוריאל פורר נהרגה בתאונה קשה במהלך אליפות העולם באופני כביש, והיא בת 18 בלבד. התאונה התרחשה אתמול (שישי) במהלך מרוץ הנערות בציריך, כאשר פורר התרסקה ונחבלה בצורה קשה בראשה.

לכתבות נוספות בנושא:
דאבל דאבל: האלופים האולימפיים אוונפול ובראון זכו בזהב באליפות העולם בנג"ש
אוונפול חשף אחרי הניצחון: "מד הכוח לא עבד לי, זה היה הנג"ש הכי קשה בחיי"
איגוד האופניים קיבל את אות הנשיא על המיזם "רוכבים קדימה" למען ילדי העוטף

בעוד התאונה עצמה לא נתפסה באף אחת מהמצלמות שתיעדו את המרוץ, לא ברור מה הגורם להתרסקותה של פורר. היא פונתה במסוק לבית החולים ומצבה הוגדר קריטי, כשכל עולם האופניים התפלל להחלמתה. לאחר מאבק שנמשך כמעט יממה, הרופאים לא הצליחו להציל אותה והיא מתה מפצעיה.

איגוד האופניים העולמי (UCI) כתב בהצהרתו: "בעצב רב נודע היום ל-UCI והוועדה המארגנת של אליפות העולם בציריך (שוויץ) על החדשות הטרגיות בדבר מותה של רוכבת האופניים השוויצרית הצעירה, מוריאל פורר. עם פטירתה של מוריאל פורר, קהילת האופניים הבינלאומית מאבדת רוכבת עם עתיד מזהיר לפניה".

עוד נכתב בהצהרה: "הרוכבת בת ה-18 התרסקה בצורה קשה אתמול במהלך מרוץ הכביש לנערות, וסבלה מפגיעת ראש קשה לפני שהוטסה לבית החולים במסוק במצב אנוש. פורר נפטרה היום בצער בבית החולים האוניברסיטאי בציריך. ה-UCI והוועדה המארגנת של אליפות העולם מבקשים לנחם את משפחתה, חבריה של מוריאל פורר וההתאחדות השוויצרית. משפחתה של מוריאל מבקשת לכבד את פרטיותם בתקופה מאוד כואבת זו".

למרות שמצבה של פורר תואר כקריטי כבר אתמול, ה-UCI החליט הבוקר להמשיך באליפות כמתוכנן והמרוץ עד גיל 23 יצא לדרך כסדרו, (לטענתם, זה היה לבקשת משפחתה של הרוכבת). עדיין לא ידוע האם כעת יערכו המארגנים שינויים כלשהם באליפות, כאשר מחר אמורות לזנק רוכבות העלית למקצה הכביש וביום ראשון מקצה הגברים.

קהילת האופניים השוויצרית איבדה רק בשנה שעברה את ג'ינו מדר, רוכב קבוצת בחריין ויקטוריוס, שהתרסק במהלך הטור של שווייץ ונהרג בגיל 26 בלבד, וכעת היא מאבדת את הרוכבת הצעירה והמוכשרת, שהייתה רק בתחילת דרכה בעולם האופניים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג