אלופה אמיתית: מהוצ'יך תרמה את כספי הזכייה באולימפיאדה למען בעלי חיים

שיאנית העולם והאלופה האולימפית בקפיצה לגובה החליטה להעביר כ-22 אלף אירו למען עמותה המצילה בעלי חיים נטושים מאזורי קרבות באוקראינה: "כשאתה לוקח בעל חיים ממחסה, אתה מציל מספר חיים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ירוסלבה מהוצ'יך | צילום: Shutterstock

כבר מזמן הבנו שירוסלבה מהוצ'יך, שיאנית העולם והאלופה האולימפית הטרייה בקפיצה לגובה, היא לא רק ספורטאית מיוחדת במינה, אלא גם אדם מיוחד. את הדוגמה האחרונה קיבלנו מעט אחרי המשחקים האולימפיים בפריז, בהם זכתה במדליית הזהב, כשהודיעה כי בכוונתה לתרום את כספי הזכייה למען עמותות המצילות בעלי חיים.

לכתבות נוספות בנושא:
דופלנטיס: "יהיה קשה להתעלות על העונה הזאת", אינגבריגטסן: "רוצה עוד שיאים"
מבט קדימה: האתלטים הישראלים עם סיכוי לאליפות אירופה או אליפות העולם הבאה
איתות מפריז: שני שיאי עולם באתלטיקה בערב אחד בליגת היהלום

הסכום שתרמה מהוצ'יך הוא מעל ממיליון הריבניה אוקראינית, שווה ערך לכ-22,000 אירו, או 89 אלף ש"ח. בין העמותות להם תרמה ניתן למצוא את UAnimals, עמותה אוקראינית, שעיקר עיסוקה הוא הצלת בעלי החיים באזורים מוכי המלחמה באוקראינה מאז הפלישה הרוסית.

אתמול (חמישי) היא פרסמה סרטון יחד עם העמותה ובו היא מצולמת יחד עם בעלי החיים הנטושים במקלטים שאותם הם מפעילים ויצאה בקריאה לאמץ את בעלי החיים ולהציל אותם. לצד הסרטון נכתב: "הגזע לא משנה. יתרה מכך, כשאתה לוקח בעל חיים ממחסה, אתה מציל מספר חיים. אחר כך נותנים מקום במקלטים לעוד חיה שתינצל מחיי רחוב או מהפגזות. מספר בעלי החיים ברחוב גדל בהתמדה בגלל המלחמה. המקלטים צפופים באופן קטסטרופלי ועל סף הישרדות. ללא קשר לגזע, גיל או מראה של החתול או הכלב. כולם יפים וראויים לאהבה!"

 

View this post on Instagram

 

A post shared by UAnimals (@uanimals.official)

האתלטית בת ה-22 מעורבת מאוד בסדר היום האוקראיני, והודיעה כי בכוונתה להעביר תרומות נוספות, בין היתר לכוחות הלוחמים האוקראינים וליוזמות תמיכה פסיכולוגית לצעירים באוקראינה בעקבות המלחמה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג