אוקלהאן הזמינה את טיטמוס לעמוד עימה בראש הפודיום: "היא פשוט מדהימה"

אחרי ששברה שיא אולימפי בבריכה, האוסטרלית הצעירה סיפקה מחווה מרגשת בטקס הענקת המדליות: "כבוד גדול להתאמן לצידה ולהתחרות נגדה". סאמר מקינטוש אספה מדליית זהב ראשונה: "הרגעים האלו מגיעים רק אחת לארבע שנים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אוקלהאן וטיטמוס מתחבקות | צילום: מסך

הבריכה בפריז ממשיכה לספק לנו רגעים נפלאים: אחרי שטורי האסק וגרטשן וולש הפגינו יריבות מדהימה במקצה ומיד חברות אמת עם חיבוק כן ואמיץ, אתמול הגיע הרגע של האוסטרליות ב-200 חופשי. מולי אוקלהאן גברה על אריארן טיטמוס במשחה נהדר, אחרי סיומת יוצאת דופן. השחיינית בת ה-20 העבירה הילוך מהפנייה האחרונה, קפצה מהמקום השלישי לראשון וזכתה בזהב עם זמן של 1:53.27 דקות (שיא אולימפי).

לכתבות נוספות בנושא:
שיא אולימפי לאוקלהאן, זהב ראשון למקינטוש וניצחון דרמטי לפופוביץ'
"כמו באצטדיון כדורגל": לאון מרשאן רכב על גלי האהדה בדרך לזהב

מרשאן הלהיב את הקהל, האסק הדהימה את שיאנית העולם ולוקטב סיים 16

למרות האכזבה, טיטמוס מיהרה לברך את חברתה – שגמלה לה בטקס המדליות כאשר הזמינה אותה לעלות איתה למקום הראשון בפודיום. זו הייתה הפעם הראשונה מאז אטלנטה 1996 ששתי אוסטרליות מסיימות במקומות 1-2 במשחקים האולימפיים, מאז סוזי אוניל ופטריה תומאס ב-200 פרפר.

"זה כבוד גדול להיות כאן ולהתחרות נגד ארני", אמרה אוקלהאן, "היא פשוט מדהימה. היא מתחרה כמו 'חיה'. זה כבוד גדול עבורי להתאמן לצידה ולהיות חלק מכזו נבחרת מוכשרת סביבנו". טיטמוס נתנה את כל הקרדיט למאמנן של השתיים, דין בוקסל: "הוא בהחלט יכול להיות גאה במאמצים שלו, הוא מאמן מבריק. לנהל ולאמן את שתי השחייניות הכי מהירות בעולם במשחה הזה מראה כמה אשראי מגיע לו. זה לא רק אנחנו, מאז הפתיחה הוא כאן הוא תרם לכל מדליה שזכינו בה כמאמן".

כוכבת נוספת בבריכה אמש הייתה סאמר מקינטוש, שבגיל 17 אספה מדליית זהב ראשונה ב-400 מעורב אישי – ורגעים אחרי ההמנון הקנדי, רצה להתחבק עם הוריה ואחותה, שחיכו לה ליד הפודיום. "אני יודעת שהם היו גאים בי ללא קשר לתוצאות", אמרה הקנדית, "אבל החיבוק הקבוצתי הזה… זה היה מאוד מגניב".

על השאלה האם מדובר בהקלה, היא מיהרה להגיב בשלילה: "ממש לא, הייתה ציפייה גדולה למשחה, אבל לא בהכרח עצבים או מתח. אני מנסה לחוות את המשחקים עד הסוף, כי הרגעים האלו מגיעים רק אחת לארבע שנים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג