אדם פיטי: "יכול להיות שזה היה האחרון שלי, לוקח צעד אחורה מהספורט"

גדול שחייני החזה בכל הזמנים סיפר בתום המשחקים האולימפים בראיון ל-BBC על האכזבה מההפסד ("זה פשוט כאב יותר מדי הפעם"), עתידו ("עוד לא יודע, המשפחה שלי צריכה אותי), והמאמנת שלו שעוזבת לאוסטרליה ("זה היה מאוד אמוציונלי")
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אדם פיטי | צילום: Shutterstock

האם צפינו אתמול (ראשון) במשחה התחרותי האחרון של גדול שחייני בכל הזמנים אדם פיטי? שיאן העולם הבריטי אמר בראיון ב-BBC שייקח את הזמן ויתרחק מהשחייה לאחר שסיים את השתתפותו במשחקים האולימפיים בפריז, וכלל לא ברור אם יחזור לשחות.

לכתבות נוספות בנושא:
ניצחון העומק: סיכום תחרויות השחייה של ישראל בפריז 2024
שני שיאי עולם ביום התחרויות האחרון בשחייה, ארה"ב ראשונה בטבלת המדליות
בעקבות השחייה בסן? טריאתלטית בלגית נדבקה בחיידק אי-קולי ואושפזה

"זה מה שהלב שלי רוצה", סיפר פיטי: "אני חושב שאני חייב להתרחק מהספורט, באמת, כי זה פשוט כואב יותר מדי הפעם… זה באמת כואב". על תכניותיו העתידיות סיפר: "אני לא ממש יודע מה התשובה. המשפחה שלי צריכה אותי, אתה לא יכול לשקר ללב שלך… אני הולך ליהנות מהיום במקום לדאוג למחר".

פיטי, שניצח במשחה ל-100 חזה בלונדון ובריו ורצה להיות הראשון במשחה זה שמשלים טריפל, זכה במדליית הכסף על חודן של שתי מאיות. אלא שיום אחרי הגמר, הוא נמצא חיובי לקורונה לאחר שחש ברע, מה שהגדיל עוד יותר את הישגו פיטי לקח חמישה ימי חופש מהתחרות וחזר למשחה השליחים 4×100 מעורב גברים של בריטניה בשבת בבוקר.

פיטי כבר בן 29, והגיע לפריז אחרי תקופה קשה במיוחד ומצוקה נפשית ממנה סבל. הוא לקח הפסקה מהתחרויות במהלך הקמפיין ונעדר מאליפות העולם ב-2023. לאחר מכן החל לחזור בהדרגה ושיתף בכנות על הקשיים המנטליים שעבר, ההתמכרות שלו לאלכוהול והאהבה המחודשת לשחייה.

מאמנה של פיטי, מל מרשל, אמורה לעבור לאוסטרליה כעת לאוניברסיטת גריפית'. פיטי דיבר על כך גם כן בראיון: "הלילה זה היה מאוד אמוציונלי. זה היה המשחה האחרון שלה איתי, במובן הזה, וזה יכול היה להיות האחרון שלי… אני חושב שמבחינתה יש לה עתיד מדהים, ובתקווה שתצליח גם באוסטרליה. מגיע לה. מגיע לה להוביל את התכנית הזאת ומגיע לה לתת להם את הטוב ביותר".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג