אבל ותדהמה: רוכב נבחרת ישראל, גיא תימור, נדרס למוות במהלך אימון

סגן אלוף ישראל ברכיבת אופניים, גיא תימור בן ה-21 ממושב יד נתן, נהרג היום בבוקר, כאשר נהג פגע בו בעת שרכב על אופניו באימון. מאמנו, צחי בויגן: "זו אבידה ענקית וכואבת, לא ייאמן איך ברגע אחד נלקח מאיתנו חבר"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רוכב האופניים גיא תימור ז"ל | צילום: תומר פדר, SportPhotography

אבל כבד בספורט הישראלי: רוכב נבחרת ישראל, גיא תימור, נהרג במהלך אימון הבוקר, כאשר נהג פגע בו על הכביש. תימור בן ה-21, חבר נבחרת ישראל באופני מסלול ובאופני כביש, קיים הבוקר את האימון האחרון שלו, לפני שהיה אמור לטוס לתחרות גרנד פרי בצ'כיה עם שאר נבחרת ישראל. על פי הידוע כרגע, האוחז בהגה ברכב הפוגע, שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, פגע בתימור בזמן שניסה להימלט משוטרים שכרזו לו לעצור.

"זו אבידה ענקית וכואבת", סיפר צחי בויגן, מאמנו של תימור, "לא ייאמן איך ברגע אחד נלקח מאיתנו חבר. גיא התחיל לרכב כבר בגיל שמונה ובצבא היה ספורטאי מצטיין. איבדנו אדם שכולו נתינה, והדרך הטובה ביותר לראות את זה הייתה בצורה בה רכב: רכיבת אופניים היא לכאורה ספורט אישי, אבל הקבוצתיות משחקת תפקיד משמעותי, וגיא היה תמיד אדם שדאג קודם להישג הקבוצתי לפני ההישג האישי".

תימור, ממושב יד נתן, ייצג את ישראל בשנים האחרונות באליפויות אירופה והעולם. הוא זכה השנה במדליית הכסף באליפות ישראל באופני מסלול וכן במדליית הכסף באליפות ישראל באופני כביש עד גיל 23. הוא נחשב רוכב מבטיח מאוד, כאשר שנת 2024 הייתה שנת השיא שלו עד כה. מאוחר יותר היום הוא היה אמור להמריא עם כל חברי נבחרת ישראל ברכיבת מסלול לתחרות הגרנד פרי בצ'כיה, כחלק מסבב התחרויות הבינלאומי.

מאיגוד האופניים בישראל נמסר: "אנו המומים וכואבים את מותו של גיא היום בעוד תאונה מיותרת. ביחד עם כל קהילת האופניים בישראל אנו משתתפים בצער המשפחה ומועדון IGP. אנו מקווים כי רשויות החוק יטפלו בנהג הפושע על מנת שהמקרה יהווה הרתעה לעתיד. אנו קוראים לרשויות להתחיל ולהשקיע בתשתיות רכיבת אופניים, על מנת למנוע מקרים כאלה בעתיד".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • שרון פירסט הגיב:

    היכן מערכת המשפט
    איך ייתכן שנהג ללא רישיון שכבר הורשע ונפסל מלהחזיק רישיון עולה על הכביש
    היכן השופט שפסק אל דינו בפעם הקודמת
    היכן המשטרה שעסוקה בלחלק דוחות תנועה בפינת הרחוב שלי כי כסף זזה חשוב לא ?

    מדינת ישראל נכשלה גם בלהגן על גיא
    ועל עוד רבים כמוהו
    זו לא פעם ראשונה

  • קני הגיב:

    אופני כביש זה כל כך מסוכן כל הזמן שומעים על אסונות ה' ישמור

  • גיא הגיב:

    מתי כבר תבינו את זה לעזאזל – לרכוב בכביש זה סופר מסוכן. ולא צריך שהנהג יהיה שיכור בשביל שתקרה תאונה!!!

  • לוקה הגיב:

    איזו התפתלות עשה הכתב כדי לא לכתוב שהנהג ערבי.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"תפסתי יום לא טוב ברכיבה, אבל אמרתי לעצמי שזה הכושר שלי היום. קיבלתי את המצב והמשכתי להילחם", הטריאתלטית הישראלית אנטונינה רזניקוב, אחרי שסיימה במקום ה-2 בקבוצת הגיל שלה באליפות העולם למרחק איש ברזל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג