אירועי מרתון בעולם נועדו לקדם את אורח החיים הבריא של האוכלוסייה ומדי שנה מצטרפים עוד ערים למעגל הגדול של המרתונים ובמקביל יש השתדלות הולכת וגדלה להכיל באירוע בו משתתפים עשרות אלפי רצים, גם ערכים תחרותיים בעלי משמעות עבור המשתתפים. במסגרת זו גם מרתון סמסונג תל אביב יערוך השנה פעילות חדשנית בסימן Win Win Marathon, אשר בה ניתן יהיה "לזכות" בקטגוריה מאוד מסוימת וייחודית רק לכם. הפעילות תתקיים לראשונה השנה ובה "יזכה" כל רץ במקום הראשון בקטגוריה ייחודית עבורו, זאת בזכות הטכנולוגיה של חברת סמסונג, נותנת החסות הראשית למרוץ זו השנה השביעית.
אז איך זה עובד? כל משתתף במרוץ ממלא את פרטיו האישיים בשאלון שייפתח בעת ההרשמה למרתון וגם לאחריה. השאלון יכלול 5 שאלות שייבחרו באופן אקראי מתוך מאגר של 30 שאלות. השאלות יקיפו קטגוריות שונות בכדי לאפיין את המשתתף, למשל: התגוררות במקום מסוים, עבודה במקום מסוים, סוגי ספורט אהובים, מאפיינים חיצוניים כמו אורך וצבע שיער ועוד. התוצאה הסופית תהיה שכל משתתף יהיה הזוכה הבלעדי בקטגוריה שתוגדר במיוחד עבורו, לדוגמה: יוכל להיות רק זוכה אחד שהוא גבר בן 37, מתגורר בירושלים, שירת בגדוד מסוים בצבא ומגדל שני כלבים.
"לראשונה בישראל וכנראה בעולם, המונח פרסונליות מקבל ביטוי מדויק", מסר רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל, "כתוצאה מכך כל משתתף במרתון סמסונג תל אביב יוכל לזכות בניצחון בהתאמה אישית למאפייניו באופן בלעדי, מובטח וודאי. בהתאם למסר המאפיין את סמסונג בשנה האחרונה- Do What You Can`t, אנו מעודדים את כל המשתתפים להגיע ולפרוץ את הגבולות שלהם, כל אחד בדרכו הייחודית שלו".