מאת:שוונג
 
יצרנית מוצרי השוקולד הותיקה, 'שקדיה', חודרת לתחום מזון הבריאות עם סדרת מארזי אנרגיה שמכילים שילוב של אגוזים ופירות יבשים. מדובר במותג לייף סטייל חדש בשם MOVE שכולל שלושה מארזים ספורטיביים-אנרגטיים
חברת 'שקדיה' הוקמה בשנת 1982, ונחשבת מזה יותר משלושה עשורים ליצרנית מובילה של מוצרי שוקולד, פיצוחים מצופים וחבילות שי לחגים. חטיף האנרגיה החדש הוא בעל תערובת טבעית שונה שמורכבת משילוב של אגוזים ופירות יבשים ללא המלחה, קלייה או טיגון. מינון הרכיבים הטבעיים שבכל מארז תוכנן בקפידה על ידי תזונאי כך שהצרכן מקבל 150 גרם של אנרגיה טבעית הדרושה לגוף שלו.
גלית מאורי, מנהלת השיווק של 'שקדיה' משוכנעת שחטיף האנרגיה החדש יהפוך ללהיט ואומרת, "הצרכן הישראלי מודע בשנים האחרונות לטיב המזון שהוא צורך ו MOVE בזכות הערכים התזונתיים הגבוהים שנמצאים בו בהחלט עונה על כל הדרישות," והיא מוסיפה, "הניסיון הרב של 'שקדיה' והסטנדרטים הגבוהים שעל פיהם היא עובדת מזה שלושה עשורים יסייעו לה להפוך את החטיף למוצר מצליח".
היתרונות התזונתיים של האגוזים ושאר הפירות היבשים שנמצאים במארזי MOVE ידועים ומוכרים:
צימוקים – מסייעים לשמור על רמת הסוכר בדם
אגוזי פקאן – עוזרים בהורדת רמת הכולסטרול בדם
משמשים – מחזקים את העצמות והשיניים
אגוזי קשיו – עשירים בברזל
שקדים – עשירים בסידן ומגנזיום
תותי שדה – מקור בלתי נדלה לסיבים תזונתיים
חמוציות – מסייעות במניעת זיהומים בדרכי השתן
המראה הבינלאומי של אריזות החטיף אינו מקרי. על פי התכנון המקורי MOVE יוצע גם לשווקים בין לאומיים, ובישראל תוכלו למצוא אותו בכל רשתות השיווק המובילות במחיר של 12.99 ש"ח ליחידה. שלושת המארזים המושקעים עוצבו בהתאמה לסוגי הספורט המרכיבים את ענף הטריאתלון.