רוצים לנסות? לרכישת ביטוח תוך פחות מדקה לחצו כאן
אנחנו רוצים לתת לאנשי קהילת הספורט את המוצר הטוב ביותר ואת ההבנה הטובה ביותר בכל הקשור לעולם הרחב של ביטוחים – לכן הקמנו את שוונג it –זירת ביטוח ופיננסים המיועדת לאנשי קהילת שוונג.
Goביטוח דיגיטלי לרכב ייצר מהפכה אמיתית בענף הביטוח והיה הראשון שהשיק ביטוח דיגיטלי עם שירות וטיפול 360 מקיף במקרה של אירוע ביטוחי ומענה אנושי 24/7 בכל יום בשנה. הלכה למעשה מדובר בשינוי תפיסת עולם שירותית-צרכנית: במקרה של אירוע ביטוחי, הלקוח מקבל שירות מלא ומקיף בכל שלב ושלב, מבלי להגיע בעצמו למוסך או לדבר עם שמאי.
Go ביטוח דיגיטלי לרכב שמחזיר כסף
אם תרצו לקבל 100 שקלים חזרה בקלות זה פשוט! לאחר רכישת הפוליסה באמצעות אתר go, נדרש להוריד את האפליקציה של go-ins (שדרכה מתפעלים את כל הפוליסה). לצלם את הרכב מ-4 זוויות, לשלוח ולאחר מכן להמתין שהכסף יוחזר לכם לאמצעי התשלום איתו רכשתם את הפוליסה.
מהפכה שירותית – רכב וגרר מיד למקום התאונה
ב-go הלקוח יכול להתעדכן on-line לגבי שלבי הטיפול במקרה הביטוח. כך לדוגמה, במקרה של תאונה (או בכל מקרה אחר: רכב תקול, רכב תקוע וכדומה), הלקוח מדווח למוקד או באפליקציה על האירוע הביטוחי והמוקד דואג במקום הלקוח לכל הסידורים הנדרשים – הזמנת גרר, מתן רכב חליפי, העברת הרכב למוסך והלקוח מקבל כל העת עדכונים בזמן אמת על התהליך כולו (החל מגרירת הרכב, קבלתו למוסך, בדיקתו ע"י שמאי, טיפול בתקלה ועד לקבלת הרכב חזרה נקי ומתוקן) תוך שהוא ממשיך בשגרת חייו.
ליהנות משני העולמות
הלקוח בעידן החדש מחפש עוד דברים מעבר למחיר. הוא מחפש נוחות וקלות ופחות כאבי ראש בעת אירוע תאונתי. חברות הביטוח מבינות כבר הרבה זמן ששירות הוא הגורם המכריע בבחירת חברת ביטוח. בgo יש גם מחיר משתלם, תוך שירות 360 מקיף שלוקח את השירות צעד אחד קדימה. ליהנות משני העולמות: חברת הביטוח הדיגיטלית go מבית הכשרה חברה לביטוח היה הראשון להציג ביטוח דיגיטלי ומוקד שירות טלפוני מסביב לשעון.
מודל מנצח: go, חלוצת הביטוח הדיגיטלי בישראל, מציגה מהפכה בתחום השירות – לקוחות השירות של go ייהנו לא רק מקבלת הצעה בפחות מ-58 שניות אלא גם ממענה אנושי מסביב לשעון, בנוסף לפלטפורמת השירות החכמה, הדיגיטלית והמקוונת.
go ביטוח דיגיטלי מציע חוויית שירות פרימיום שלא נראתה כמותה בישראל: מהירה, שירותית, ובשקיפות מרבית. השירות ניתן בשיטת ליסינג מלאה, כך שבמקרה שלמבוטח יידרשו שירותי רכב או רכב חילופי בשל תאונה או תקלה, יגיע עד אליו נהג שייקח את הרכב לטיפול ויספק למבוטח מפתח חליפי לרכב חלופי, (שירות k2k) מבלי שזה ייאלץ להגיע בעצמו למוסך או לדבר עם שמאי.
גם נציגי השירות של החברה עברו הדרכה מיוחדת כדי שהם יוכלו לתת שירות שיהיה ידידותי, בדומה לחבר מלווה.
לסיכום, go מציג מספר כלים שישנו מקצה לקצה את עולם הביטוח הדיגיטלי בישראל:
ובקצרה, דיווח על תאונות בזמן אמת, ללא בירוקרטיה וסחבת: לדוגמה, במקרה של תאונה, הנהג יצלם את הרכב ויעלה את התמונות לאפליקציה, והמוקד כבר יעניק לו שירות VIP (סידורי גרר, רכב חלופי, שירות שמאי, טיפול במוסך ועוד). הרכב יועבר לטיפול. השירות ש-GO מציעים הינו מקיף. זהו השירות היחיד שבהקלקה פשוטה בהליך שאורכו 59 שניות וללא צורך בהמתנה מייגעת לנציג שירות שיסיים את הליך ההרשמה, יש לצרכן ביטוח עליו הוא גם מקבל כסף בחזרה. בשל המעבר לדיגיטל הצלחנו להוזיל את הפרמיה באופן משמעותי וכן לתת חווית שירות ייחודית.
אז אם אתם רוכשים רכב, או צריכים לחדש בקרוב את הביטוח שלכם, קליק אחד קטן יעזור לכם לעבור את התהליך בלי כאב ראש, בפחות זמן ובפחות כסף: לרכישת ביטוח ב-2 דקות לחצו כאן.
תוכן שיווקי