לאחר שהתאקלם בעיר האורות (על דירה עדיין לא), החלים מפציעה קלה ואף כבש שער מרהיב בניצחון הביתי של קבוצתו על הסיטי של פפ, התפנה ה"פרעוש" לככב בקמפיין Impossible Is Nothing של המותג adidas.
הפנומן הארגנטינאי, שסידר לאוהדי הכדורגל בעולם קיץ מהסרטים, נבחר להוביל את הקמפיין, שבו ייקחו חלק ספורטאים מובילים נוספים (כמו: דויד בקהאם, פול פוגבה, מוחמד סאלח, קנדיס פארקר, פרס ג'פשירשיר, ג'יימס הארדן ועוד) ובו ייתנו דגש לסיפורי השראה הקשורים לספורט ובמלחמה היום יומית של כל ספורטאי מגיל צעיר.
אדידס שחררה היום, לאחר ששלהב את עשרות אלפי האוהדים בפארק דה פרנס ואת המיליונים בבתים כאשר כבש את שער הבכורה בקבוצתו החדשה, סרטון של מסי שיעוררו השראה בחובבי הספורט ברחבי העולם. עד כמה המעבר של מסי הטריף את האוהדים? תוך שעה נמכרו כל 30,000 החולצות הראשונות של מסי ואדידס, והקצב המסחרר ממשיך ויתפוס תאוצה עם עליית הקמפיין החדש של הפרעוש לאדידס.
Impossible is Nothing הסלוגן המזוהה יותר מכל עם אדידס מתכתב היטב עם סיפורו של הילד הצנום בין ה-11 שסבל מבעיה רפואית ולא היה יכול להרשות לעצמו את הטיפול היקר, אך למרות הכל הפך לכדורגל הטוב בעולם ואולי בהיסטוריה כולה.
את הקמפיין הישראלי נבחרו להוביל המדליסטים האולימפיים – לינוי אשרם, שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק, אורי ששון, ענת לליאור, רז הרשקו ומורן סמואל לצד הכדורגלן ליאל עבדה.