חברת GARMIN הודיעה על השקת סדרת שעוני Fenix 8 החדשה

החברה הפופולרית הודיעה על סדרת שעונים חדשה, עם לא מעט חידושים לעומת הדגמים הקודמים - החל מתמיכה ב-IOS ואנדרואיד, רמקול מובנה ועד מדדי בריאות, ניווט מתקדם ושלל תכניות אימון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
השעון החדש Fenix 8 של Garmin

ספורטאי הסיבולת ואוהבי הגאדג'טים כבר ציפו לכך, והיום (רביעי) חברת GARMIN, הודיעה על השקת את סדרת שעוני Fenix 8. הסדרה החדשה מיועדת לפי החברה "לספורטאים והרפתקנים שמעוניינים לשלוט בשגרת האימונים שלהם מפרק כף היד באופן מלא". השעונים החדשים מגיעים עם שתי אפשרויות תצוגה שונות: תצוגת AMOLED בהירה ונוחה לקריאה בתצוגת ALWAYS ON DISPLAY, או לחילופין בגרסת הסולאר אשר מגיעה עם מסך MIP.

השעונים בסדרת Fenix 8 תוכננו לעמידות מרבית, עם לחצנים אטומים לדליפות ומגן חיישנים חדש המבטיח עמידות במים בעומק של עד 100 מטר. בנוסף, בסדרה החדשה שופרו חיי הסוללה וכעת ניתן להשתמש בשעונים לאורך זמן של עד 29 יום בדגמי ה-AMOLED ועד 48 ימים בגרסה הסולרית. כמו כן, שתי הגרסאות מגיעות עם עדשת ספיר עמידה לשריטות ומסגרת טיטניום עמידה במיוחד, להבטחת עמידות לאורך זמן. בנוסף, בדגם ה-AMOLED ניתן לבחור בזכוכית ספיר או גורילה גלאס.

השעון החדש Fenix 8 של Garmin

הסדרה החדשה מציעה תכונות אימוני כוח מותאמים אישית, מעקב בריאותי מקיף 24/7, וניווט מדויק בעזרת GPS מרובה תדרים בשילוב טכנולוגיית SatIQ. השעון מצויד רמקול ומיקרופון מובנים המאפשרים קבלת שיחות ישירות מהשעון וגם פנס LED עוצמתי לתאורה בזמן אימונים ליליים. הסדרה משלבת בתוכה מפות TopoActive מובנות, למעט בדגם ה-AMOLED בעל מסך הגורילה גלאס, אליו ניתן להוריד את המפות. המפות מציעות הצללת מבנה השטח ומפות מפורטות של מגרשי גולף ואתרי סקי ברחבי העולם. בנוסף, תוכנת מסלול מעגלי דינמי מאפשרת למשתמשים לתכנן מסלולים בדיוק מרבי ולהבטיח חזרה בטוחה לנקודת ההתחלה, גם במקרה של סטייה מהמסלול המתוכנן. הסדרה החדשה מספקת גם מערכת ניווט מדויקת הכוללת חיישנים מתקדמים כגון מצפן תלת-צירי, גירוסקופ ומד גובה ברומטרי.

פיצ'ר נוסף אשר הסדרה מכילה הוא תמיכה ב-IOS ובאנדרואיד ובנוסף, מאפשרת למשתמשים ליהנות מהאזנה למוזיקה דרך אפליקציות פופולריות כמו Spotify ישירות מהשעון, ללא צורך בטלפון. במקביל, ניתן לבצע תשלומים אלחוטיים במהירות ובקלות באמצעות Garmin Pay. יתר על כן, ההודעות מתקבלות ישירות לשעון.

הסדרה מציעה גם כלים מתקדמים לשמירה על הבריאות והכושר הגופני, כולל ניטור מדדים חיוניים כגון קצב הלב משורש כף היד, ניטור שינה מתקדם, ומעקב אחר רמת החמצן בדם באמצעות Pulse Ox. כמו כן, הסדרה ממשיכה לתמוך בתכונת "דיווח הבוקר" המעניקה סקירה יומית מותאמת אישית על מצב הבריאות ואיכות החיים, כולל נתוני שינה, תחזית לאימון, ומדד השתנות קצב הלב (HRV). השעון מציע גם תוכניות אימון מותאמות אישית וממוקדות לפי סוגי ספורט שונים, המיועדות לשיפור הסיבולת, הביצועים ולמניעת פציעות.

השעון החדש Fenix 8 של Garmin

הסדרה זמינה במגוון עיצובים יוקרתיים, עם אפשרות לרצועות מתחלפות וקטרים שונים של מסגרת. המארזים המגוונים מאפשרים לשלב בין סגנון לפונקציונליות, עם אפשרויות למסגרת מטיטניום או פלדת אל-חלד ועדשות ספיר עמידות לשריטות. כל הדגמים עומדים בתקני העמידות התרמית, הזעזועים והמים של צבא ארה"ב, מה שמבטיח עמידות יוצאת דופן בתנאים הקשים ביותר.

סדרת Fenix 8 זמינה בישראל החל מהיום ומחירי השעון המומלצים לצרכן ינועו בין 4,599 ל-5,999, ניתן להשיג במשווקים המורשים או באתר רונלייט.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אני מאמין שהגעתי לעולם הזה כדי לנרמל מוגבלות, לשנות את התפיסה לגבי מה שאפשר לעשות כקטוע רגל. היקום נתן לי את התסריט וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לבצע", האתלט האמריקאי עזרא פרש, זכה בשתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג