מאת:כתב שוונג
למי שלא "היה כאן" בחודשים האחרונים, לאנס ארמסטרונג, מנצח הטור דה-פראנס (6 פעמים ברציפות), זה שגבר על מחלת הסרטן, הקים קרן מיוחדת למלחמה בסרטן שגייסה למעלה מ-40 מיליון דולר מכירות צמידים ברחבי העולם, במחיר של 1 דולר לצמיד, וכל ההכנסות קודש לעמותה של ארמסטרונג – LIVESTRONG .
גל ההצלחה העולמי של הצמיד, הביא עוד ועוד חברות ציבוריות להרים תרומה לקרן, בינהן נייקי העולמית שתרמה מיליון דולר לקרן וחברות מובילות נוספות.
השגעון, לא פסח כמובן על הישראלים וכיום אלפי צמידים מעטרים את ידיהם של אתלטים, כדורסלנים, שחקני תיאטרון, סילברטיס וכמובן רוכבי אופניים. אנשים היו מוכנים לשלם הרבה כסף כדי להשיג את הצמיד (שאזל ממדפי החנויות בארץ ובעולם) ושוק שלם צמח סביב צמיד הסיליקון הצהוב.
צמיד הסיליקון הצהוב – מוצר מבוקש
לאור הביקוש העצום ולאחר מאבקים לא קלים ברמה העולמית, הובאה לארץ כמות מוגבלת של כמה אלפי צמידים והחל מיום חמישי (25.11) הם יופצו בלעדית בחנויות נייקי.
הכסף שייאסף ממכירת הצמיד הצהוב בישראל יועבר, כאמור, לקרן LIVESTRONG, ומנייקי ישראל נמסר כי החברה תתרום סכום זהה לסכום שייאסף לעמותה מקומית למלחמה בסרטן.
להשיג החל ממחר בחנויות נייקי:
Nikewomen – כיכר המדינה,
נייקי עזריאלי – קניון עזריאלי תל אביב,
נייקי רמת אביב – קניון רמת אביב,
נייקי ארנה – קניון ארנה הרצליה,
נייקי רמת גן – מול קניון איילון,
נייקי ירושלים – קניון מלחה,
נייקי קריון – קריון קרית ביאליק,
נייקי באר שבע – קניון הנגב,
נייקי אילת – קניון מול הים.