רגע לפני הסגר המתקרב, שגיא מוקי הג'ודקא הישראלי, הצטלם לקמפיין “Ready for Sport” של חברת אדידס, במטרה לעודד את הציבור לעשות ספורט ולצאת להתאמן למרות השגרה החדשה. הקמפיין הצטלם בימים האחרונים, אחד הימים החמים של השנה, מה שלא מנע מהאלוף האולימפי להגיע ולספק השראה ושליחות.
הקולקציה החדשה פותחה באמצעות טכנולוגיות ביגוד ספורט חדשות ובהן: טכנולוגית READY המייצרת ביגוד קל משקל לצד טכנולוגית נידוף זיעה, טכנולוגית HEAT RDY המשלבת חומר בשם מש השומר על חום הגוף בזמן כושר.
צילום עמוד הבית: שוקה כהן