חברת אלטמן משיקה היום (ראשון) קמפיין חדש המבוסס על סיפור חייו של פצוע צה"ל זיו שילון, קצין בגבעתי, שנפצע קשה במהלך פעילות מבצעית בעזה, איבד את ידו השמאלית ונפגע קשה בידו הימנית. הקמפיין יציג את היכולת של שילון לנצח את האתגרים הפיזיים אותם הגוף צריך לעבור, על מנת לנצח תחרות איש ברזל (Ironman) כפי שעשה בנובמבר האחרון באריזונה ארה"ב בזמן של 13:57 שע' כנגד כל הסיכויים – דבר שמוכיח שתעצומות הנפש ביכולתן להתעלות מעל לכל אתגר.
בעשור האחרון עלתה המודעות לאורח חיים בריא, אנשים אוכלים בריא יותר ומחפשים דרכים לשמירה על כושר ולכן ענף הריצה בקרב חובבים פורח. במסגרת הקמפיין חברת אלטמן תשיק את "Cetilar" הדור הבא בהפחתת כאבי שרירים, מפרקים ובשיפור כושר התנועה. Cetilar הינו קרם חדשני, מוגן פטנט, שאחרי שנתיים מוצלחות באיטליה מגיע לראשונה לישראל. הקרם מסייע גם בהפחתת כאבים וגם בתהליכי שיקום התא. כמו כן, הוא אינו מוגבל מבחינת משך זמן השימוש, בטוח לשימוש בשמש ואינו מכיל דיקלופנאק (NSAID) לעומת התכשירים האחרים הקיימים בשוק.