היום השיקה אדידס את חנות דגל ענקית ראשונה בישראל בדיזנגוף סנטר והיא משתרעת על 2 קומות (1200 מ"ר) והושקעו בה 12 מיליון שקל. החנות תציג את כל הקולקציות שלה בתחומי האופנה, הריצה, הכדורגל ועוד. החנות בהשראת חנות הדגל בניו יורק של המותג בסטנדרט של חוויית קניה שטרם נראה בארץ ומצוי בנקודות מכירה בודדות בעולם. נקודות מכירה אלו נמצאות בבירות מובילות בעולם שנבחרו על ידי אדידס גלובל כחלק מהאסטרטגיה של המותג העולמי.
את אירועי הפתיחה ילווה קמפיין פרסומי בשילוט חוצות, אוטובוסים ודיגיטל המציג את הפרזנטורים הבינלאומיים של אדידס: שחקן הכדורגל ליאו מסי ודוגמנית העל קרלי קלוס תחת הסלוגן Calling all creators. את הקמפיין בהשקעה של מיליון שקל באמצעות TMF, ילווה מהלך קד"מ רחב היקף תחת אסטרטגיית "השקעה אבסולוטית בצרכן" ובהשראת פתיחת חנויות הדגל בניו-יורק ופריס.
בין הפעילויות שמתקיימות היום במעמד הפתיחה:
● סיירת דיילות של אדידס – שבוע טרום הפתיחה תחלק סיירת הדיילות של אדידס כ-6,000 מפתחות ברחבי תל אביב. ביום הפתיחה יוזמנו בעלי המפתחות לנסות את מזלם בעמדת הלוקרים שתוצב במקום – חלק מהמפתחות יפתחו לוקרים ובהם ערכת מוצרים של אדידס בשווי 1000 ש"ח.
● 100 הלקוחות הראשונים שיכנסו למתחם, ביום הפתיחה, יקבלו שובר של 250 ש"ח לרכישה מותגי החברה.
● הופעה בלייב של כוכבת הפופ נעה קירל
● עמדת פופ-אפ מיוחדת לניקוי נעליי סניקרס
● עמדת פופ-אפ של "הברבריה", בה אפשר יהיה לזכות לתספורות חינם בסגנון שחקני הכדורגל
● עמדת גיימינג בה ייתן, "עידן אין דה קלאש", טיפים לשחקני "קלאש רויאל" .
● עמדות צילום מיוחדות ועוד ועוד.
האירוע כולו ישודר בלייב ברשתות החברתיות.