מבחן שוונג || נעלי ריצה של אדידס מדגם אולטרה בוסט

יצאנו לבחון את נעלי האולטרה בוסט החדשות לנשים ולבדוק האם משהו השתנה בינן לבין האולטרה בוסט האחרונים שהושקו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כשחברת נעליים ענקית כמו אדידס משיקה דגם של נעלי ריצה שכולו מכוון לקהל הנשים, זה כנראה אומר משהו. בהשקה עולמית ובקול תרועה גדול, יצא לעולם דגם האולטרה בוּסְט החדש לנשים בצבעים מוקפדים המושכים את העין. יצאנו לבחון את נעלי האולטרה בוסט החדשות ולהבין מה התחדש מאז ההשקה האחרונה של האולטרה בוסט.

72810.9

האולטרה בוסט החדשה לנשים בצבעים מושכים לעין ובעיצוב נשי ובחירת צבעים מוקפדת (ליחצו להגדלה) | צילום: יח"צ

האם בוצעו שינויים בסולייה או בגפה? הבשורה היא שנעלי האולטרה בוסט החדשות מכילות 100% חומר הנקרא בוסט שהוא חומר המופיע בנעליים ככדורי גומי גמיש וצפוף שמעניק תחושה המזכירה דריכה על מזרן רך אך יציב, תוך שימור האנרגיה שנובע מיכולת ההחזר האנרגטי של הכדוריות. בדגם האולטרה בוסט הקודם אותו בחנו, אדידס הוסיפה 20% תוספת של חומר בוסט לסולייה ביחס לדגם הבוסט הרגיל. בדגם האולטה בוסט החדש, הסוליה עשויה מ-100% חומר הבוסט.

מבחני שוונג נוספים
מבחן שוונג || נעלי ריצה של אדידס מדגם אולטרה בוסט
מבחן שוונג || קו המשווה: מבחן השוואתי בין 5 דגמים של משקפי שמש
מבחן שוונג || נעלי הקרוספיט של ריבוק מדגם Nano 5

בפעם הראשונה שהכנסנו את כפות הרגליים לנעליים, הורגשה בליטה שהפריעה מאוד במסרק בהונות כף הרגל. לתחושה של בליטה זו לקח מספר שעות הליכה של הסתגלות על מנת להעלם. אולי מדובר בסוג של תמיכה פנימית שבאה לתת מענה בזמן הנחיתה, אבל ללא ספק היא מורגשת בפעמים הראשונות בהן נועלים את הנעליים ולכן חשוב קודם כל להסתגל אליהן לפני הריצה הראשונה.

אדידס אולטרה בוסט לנשים

האולטרה בוסט החדשות מכילות 100% כדוריות | צילום: יח"צ

ללא ספק הנעליים מרגישות רכות וגמישות גם על משטחים קשים וגם אחרי זמן ממושך של ריצה. מי שנוטה לנחות על העקב יהנה משיכוך גדול והגנה של גפה מחוזקת ששומרת על יציבות במפרק הקרסול. גם גלגול כף הרגל קדימה במהלך הריצה זוכה לפינוק ושיכוך מצויינים לאורך כל מהלך הדריכה.

גפה
אדידס הוציאו שוב דגם ללא לשונית שננעל ממש כמו גרב, דבר היוצר יתרון של התאמה טובה יותר לכף הרגל ותחושה כאילו הגפה "מחבקת" ועוטפת את כף הרגל ומאפשרת לה מרווח תנועה חופשי. מאידך, נעילת הנעליים לעתים קשה, בעיקר למי שיש כף רגל רחבה. הגפה עשוייה מאריג אחד ללא תפרים בטכנולוגיית Primeknit שמאפשר לכף הרגל להתרחב (מה שקורה באופן טבעי בריצות ארוכות) בלי להרגיש לחץ. בשונה מנעלי האולטרה בוסט הקודמות, האריג מעט יותר צפוף ומרגיש פחות מנדף ומשכך יותר מחמם.

ריצה
בריצה עם הנעליים לא חשנו בשינוי גדול לעומת הדגם הקודם. תחושת הרכות והגמישות גם על משטחים קשים עדיין מורגשת מאוד וגורמת לריצה להיות מהנה יותר ולשרירי הרגליים להתעייף לאט יותר. דבר חשוב שהשתנה מהאולטרה בוסט הקודמות הוא הסוליה בצורת רשת. בדגם הקודם לסוליה היתה נטייה להחליק על משטחים רטובים (כביש, דק עץ וכדומה) ואילו בדגם החדש נראה כי אדידס שינו את צורת הבליטות של סוליית הרשת, הפכו אותן לשטוחות יותר ונראה כי בעיית ההחלקה אכן נפתרה. את הסוליה ("הרשת") מייצרת להם חברת קונטיננטל ומדובר בעדכון ושיפור.

אדידס אולטרה בוסט לנשים

דגם החדש נראה כי אדידס שינו את צורת הבליטות של גומי הרשת, הפכו אותן לשטוחות יותר | צילום: יח"צ

סיכום
נעלי האולטרה בוסט החדשות לנשים הן לא רק יפות מבחוץ, אלא גם מבפנים. למרות שהשינוי מהדגם הקודם אינו ממש מורגש, עדיין נראה כי אדידס הפיקו לקחים מהדגם הקודם, הוסיפו עוד שיכוך שיתן מקסימום נוחות לרצות ושינו את הרשת בסולייה שהיתה בעלת נטייה להחלקה על משטחים רטובים. אלו ללא ספק יכולות להיות נעליים מצויינות לכל מי שעומדת לרוץ חצי מרתון או מרתון ורוצה לעשות את זה לא רק מהר ונוח אלא גם עם סטייל.

פחות: קושי להכניס את כפות הרגליים לתוך הנעליים, אריג מעט מחמם.
יותר: רכות מאוד, גפה גמישה שנותנת מרחב חופשי לכף הרגל.
רכות בעקב: רכות גבוהה בדריכה, עם אחיזה מצויינת של העקב.
קשיחות: נעליים רכות וגמישות.
משקל: 260 גרם (למידה 38)
מחיר: 850 שקל
ציון: 9




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג