חברת סמסונג שנותנת את החסות למרתון התל אביבי תקדיש השנה את המרוץ למטרה נעלה של תרומת מזון למשפחות נזקקות. התרומה תתבצע באמצעות המרת הקלוריות שישרפו הרצים בזמן המרתון למוצרי מזון. מספר הקלוריות שישרוף כל משתתף יספרו ויקובצו, כאשר בסוף המרוץ יחושב סכום הקלוריות הכולל שנשרף על ידי כלל הרצים אותו תמיר סמסונג למוצרי מזון. כך למשל, אם יישרפו כ-500 אלף קלוריות, הן יומרו לאלפי מוצרי מזון אשר מכילים יחדיו 500 אלף קלוריות. מוצרי המזון יארזו בקופסאות מיוחדות וייתרמו למשפחות נזקקות לקראת חג הפסח.
בכל שנה רצים משתתפי "מרתון סמסונג תל אביב" למען מטרה טובה, אך "מרתון הקלוריות" יהיה המרוץ הראשון בו התרומה תיעשה בזמן אמת, כך שהפעם, הרצים לא יצטרכו להסתפק רק בידיעה שהם תורמים, אלא גם יראו את התרומה מתרחשת לנגד עיניהם כבר מרגע קבלת ערכת המרתון ועד לקו הסיום.
במהלך חלוקת ערכות המרתון יוזמנו המשתתפים להשתתף בפעילות חווייתית לכל המשפחה שתכלול מגוון פעילויות ספורטיביות. ספירת הקלוריות תתחיל כבר בשלב זה והקלוריות שיאספו בו יתווספו לסכום הקלוריות הכולל אשר ייאסף במרוץ. כמו כן, במהלך המרוץ עצמו, יצפו המשתתפים וקהל המעודדים בהתקדמות קצב שריפת הקלוריות של הרצים על גבי מסכים מיוחדים. בקו הסיום, תינתן חשיפה אישית לכמות הקלוריות ששרף כל רץ.
"תרומה לקהילה הינה אחד מערכי הליבה המרכזיים של סמסונג, ולכן מזה 6 שנים, שאנו מוצאים את מרתון תל אביב, אירוע הספורט הגדול במדינה, כהזדמנות מצוינת לרתום עשרות אלפי אנשים למען מטרה נעלה", מספר רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל", השנה החלטנו לנצל את המאורע כדי לדאוג שכמה שיותר משפחות יזכו לחגוג את חג הפסח בצורה מכובדת, לצד שולחן מלא בכל טוב".
צילום עמוד הבית: ארן הרשלג