איגוד האתלטיקה ועיריית טבריה יחזרו לשתף פעולה במרתון טבריה

לאחר הפסקה של שנה, אליפות ישראל במרתון תשוב להתקיים במסגרת המרתון ובה ניתן יהיה לקבוע גם את הקריטריון לאליפות אירופה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במשך שנים מרתון טבריה אורגן בשיתוף פעולה של עיריית טבריה ואיגוד האתלטיקה, מה שהפך אותו גם לאליפות ישראל הרשמית. לפני שנתיים חלה תפנית בעלילה כשעיריית טבריה העבירה לידיה את כל נושא הארגון והוציאה מהתחום הזה את איגוד האתלטיקה. האיגוד המשיך לתת את חסותו, כלומר להגדיר את מרתון טבריה כאליפות ישראל, אבל כבר אז היה ברור שיש נתק בין שני הצדדים. ואכן, שלושה חודשים לאחר מרתון טבריה 2016 הודיעו באיגוד האתלטיקה על פרידה ממרתון טבריה.

בשנה שעברה, לקראת מרתון טבריה 2017 התעכבו בעיריית טבריה לפתוח את ההרשמה דבר אשר פגע ברצים ובמספר הנרשמים. אמנם יו"ר איגוד האתלטיקה החדש, עמי ברן, חידש את הקשר עם עיריית טבריה. מצד שני, לא היה מספיק זמן כדי להגדיר את התחרות הזאת מחדש כאליפות ישראל. כעת, לאחר הפסקה של שנה, אליפות ישראל במרתון תשוב להתקיים במסגרת המרתון ובה ניתן יהיה לקבוע את הקריטריון לאליפות אירופה 2018 ואליפות העולם ב-2019, לאחר שראשי איגוד האתלטיקה וראש עיריית טבריה, יוסי בן-דוד, החליטו לשוב ולשתף פעולה. החלק של איגוד האתלטיקה יהיה האחריות על הצד המקצועי והוא יהיה שותף לתכנון ולפעולות המשותפות. "מרתון טבריה היה מאז ומתמיד חלק מהתכנית השנתית של איגוד האתלטיקה", אומר לשוונג עמי ברן, יו"ר איגוד האתלטיקה, "היה לי חשוב להשיב אליו את אליפות ישראל, כחלק מחיזוק האתלטיקה בכלל וחיזוקה בפריפריה בפרט. זכיתי להבטחות של שיתוף פעולה מלא מראש העירייה, ובטוחני שהיוקרה והמקצועיות ישובו להיות חלק מהותי במרתון במיוחד בסימן שנת ה-2000 לעיר".

צילום עמוד הבית: אברום בורג





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג