זה מוכר מאוד במרתון לונדון ועכשיו גם במרתון סמסונג ת"א 2016, "המסלול החברתי" של סמסונג הינו חלק ממגמה עולמית הנהוגה במרתונים הגדולים בעולם, לשילוב תרומה לקהילה לצד האתגר הספורטיבי. ההצטרפות מאפשרת ליחידים או קבוצות לרוץ למען מטרה חברתית לבחירתם ולגייס משפחה, חברים ומכרים לתרומה.
מגזין שוונג || סרטון "המסלול החברתי" במרתון סמסונג ת"א 2016
איך זה עובד?
נכנסים לאתר מרתון סמסונג ת"א, נרשמים לאחד ממסלולי הריצה ומצטרפים למסלול החברתי בו ניתן לבחור מבין כ-80 עמותות אליהן תועבר התרומה. מגדירים יעד לתרומה, משתפים במדיה החברתית וקוראים לחברים, משפחה ומכרים לתרום עבור העמותה שנבחרה. כל שנותר כעת הוא, לעקוב אחר התקדמות התרומות ולהמשיך להתרים עד להגעה ליעד. על מנת לעודד את פעילות הריצה הטובה של סמסונג, יוכרזו שלושה שיאני התרומות שאף יזכו בפרסים מתנת סמסונג אלקטרוניקס.
בסוף השבוע שעבר ערכה סמסונג, בשיתוף מפיקת המרתון, חברת כפיים את המרתון ויוזמת המסלול החברתי, אירוע ייחודי להשקת הפעילות והצגת הפלטפורמה הייחודית בפני 40 עמותות המשתתפות בפרויקט, בהן – וראייטי, משאלת לב, לתת, תנו לחיות לחיות, כפרי הילדים SOS ועוד.
"אנו רואים בקידום נושאים של אחריות קהילתית חשיבות עצומה שחייבת להוות חלק בלתי נפרד מאירוע ספורט כה חשוב ומשמעותי כמו מרתון סמסונג ת"א", מציינת אנה ליפניק-לוי, מנהלת תחום האחריות התאגידית בסמסונג ישראל, "המסלול החברתי מאפשר לעשרות עמותות מתחומים שונים לקדם את הסוגיות החשובות להן ולכולנו כחברה".