דעות || אדוני השופט, צא מהספורט שלי!

קוונטון קאסידי המסתורי מתפלץ מכך ששופט, שהקשר בינו לבין פעילות ספורטיבית טעון בדיקה, מבקש לכפות בדיקה רפואית גם על המשתתפים באירועי ספורט המוניים. בטור הדעה שלו הוא צווח את מה מה שאתם חושבים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קוונטון קאסידי
קוונטון קאסידי

קוונטון אומר: מי שאל אתכם?
הנה כמה דברים שיהרגו אתכם, אבל ממש. לא רק שהם יגרמו למוות ידוע מראש, על הדרך הם עוד יהרסו לכם את הבריאות. גם של הסובבים אתכם:
• עישון
• שתיית גלונים של אלכוהול
• סמסים בנהיגה
• צליית שיזוף בשמש
• זלילת שומן טראנס
• כניסה קרקעית במדי צה"ל לרצועת עזה

עוד דעות של קוונטון קאסידי
קוונטון קאסידי ~ אדוני השופט, צא מהספורט שלי!
קוונטון קאסידי: תפסיקו "לאכול" את עצמכם
קוונטון קאסידי: סמים את הריצה במרכז
קוונטון קאסידי: "טהרנים" נמאסתם!
קוונטון קאסידי: "אני לא קונה את שיא העולם של דניס קימטו במרתון ברלין "

יודעים מה עוד משותף לפעילויות אלה? בשביל אף אחת מהן לא צריך אישור רופא!
לא צריך אישור מרופא כדי לעשן 3 קופסאות ביום. לא צריך אישור מרופא כדי להטביע את הכבד עד מצב של שחמת. לא צריך אישור מרופא כדי לנהל את קבוצת הווטסאפ של אימהות הגן בזמן נהיגה. לא צריך אישור מרופא כדי לצלות את העור בשמש לרמת נשל של נחש. לא צריך אישור רופא כדי לשאוב צ'יפס נוטף שמן בוקר וערב ולגדל בטן של 50% שומן. טסט לרכב חייבים לבצע כל שנה. טסט לנהג, אף פעם. בדיקה רפואית לחייל קרבי מתקיימת אי שם כשהוא עוד למד בתיכון. על חיילי מילואים בכלל אין מה לדבר.

ובשביל מה כן צריך אישור מרופא? בשביל לעשות ספורט. כי הגניוס פאראנויוס היהודי פוחד יותר מפעילות גופנית, מאשר מהלעטה עצמית בסוכני קטל מוכחים. במדינת היהודים, גם ספורט הוא אויב שצריך להתגונן מפניו. מי שלא ראה את כותרות העיתונים ומשדרי הטלוויזיה אחרי מרתון תל אביב 2013, לא ראה מגפת היסטריה מימיו. תכל'ס, היו מלחמות שבהן התקשורת היתה רגועה יותר.

לא מספיק שבתחרויות של איגודי ספורט דורש החוק בדיקה רפואית, עכשיו ביקש שופט, שהקשר בינו לבין פעילות ספורטיבית טעון בדיקה, לכפות בדיקה רפואית גם על משתתפים באירועי ספורט המוניים של חצי מרתון. על מי קל יותר לאיים מאשר על מארגני התחרויות? את מי קל יותר להפחיד מעובד עירייה? תן להן פסק דין מנותק מהמציאות וצפו בברכיים שלהם מתחילות לרעוד. למה לקחת אחריות? טוב יותר לחרב את תרבות הספורט בשלמותה. רק אותנו, שבלעדינו אין תחרויות ספורט, לא ממש שאלו אם בא לנו לרוץ לפגוש רופא לפני כל ריצה.

בקידוש תרבות חיפוש האשמים והסקת המסקנות בעקבות פטירתו של רץ, החליטו להפריע לכולנו לחיות. הס מלהזכיר את המלים אחריות עצמית. הגבול בין הסביר לדמיוני נחצה מזמן. עישון מותר, ריצה אסור. עד לאן יוליכנו הפטרנליזם? עד לאן תרחק הצביעות?

אז הנה הצעה שאני מנדב, ואני משוכנע שכולנו נשמח לאמץ: התייחסו אלינו כאל מעשנים, אבל כבדים; אפילו כאל חיילים דקה לפני כניסה קרקעית לשכונת סג'עייה; ופשוט תעזבו אותנו בשקט! אל תגידו לנו מתי ולאיזה רופא ללכת. תנו לנו לעשות כמה ספורט שמתחשק לנו, ולהשתתף בכמה תחרויות שנרצה, בלי אישורים, בלי רופאים, ובלי סיפורים. כן, כן. כמו מעשנים וכמו אלכוהוליסטים. בתמורה, כדי לרצות את הפאראנויה שלכם נסכים להטביע באותיות קידוש לבנה על כל תחרות ריצה, על כל משחק כדורגל בטלוויזיה, על כל זעקה של שאראפובה ברולן גארוס, ועל כל ריצת בוקר, את המלים "ספורט מסוכן לבריאות. פעילות ספורטיבית עלולה להרוג". אחרי שהכל יוטבע באיומי תמותה אדומים כדם, תנו לנו לבחור לבד מה נעשה ומה לא. כי בכל הכבוד, אנחנו לא שואלים אתכם. עופו כבר מהספורט שלנו!


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג