קמפיין חדש לחדר כושר עם דוגמנים מהגיל השלישי

בשורה מרעננת בשוק הפרסום לאחר שדוגמנים בני 77 ומעלה לקחו חלק בפרסומת לרשת מועדוני כושר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מה הסוד לאריכות ימים אתם שואלים? בקמפיין פרסומי חדש לרשת מועדוני הכושר זאוס הוא: הסוד לאריכות ימים נמצא בזאוס. בקמפיין מצטלמים שישה מתאמנים ותיקים של הרשת המתאמנים בקבוצה כבר כ-13 שנים והינם בגילאים בין 77 ל-86 בסיטואציות כושר עם נגיעה של הומור בסגנון רטרו-צבעוני. המטרה היא להעניק לכל אחד מהאנשים השראה והזדהות שבאמצעות כושר חיים יותר שנים וחיים אותם טוב ובאושר. הביצוע נעשה בקריצה הומוריסטית ובשיתוף הדוגמנים. "אנחנו שמחים וגאים עד מאוד לצלם קמפיין חדש לרשת, כאשר האמינות וההזדהות בקמפיין היא נר לרגלנו, עם פרזנטורים 'אמיתיים'- המתאמנים הקבועים והנאמנים שלנו, שמוכיחים מידי יום שכושר גורם לאריכות ימים", אומר יהודה מימון, מנכ"ל הרשת, "מדובר בקמפיין חשוב עם מסר מחבק ואוהב. חשוב לנו כרשת המעודדת אורח חיים בריא לעורר את קהל הצופים בקמפיין בכל גיל להעלות מודעות לחשיבות עשיית כושר בגיל מוקדם".

צילומים: ענבר לוי ואלעד ניסים




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"כולם מכירים את הנתונים שלי והתארים בהם זכיתי. אבל למען האמת, ארצה לפני הכול להיזכר בתור אדם טוב ממיורקה. בתור ילד קטן שרדף אחרי החלומות שלי ועבד הכי קשה שאפשר בשביל להגשים אותם", רפאל נדאל בנאום הפרישה שלו מטניס.




מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג