אלוף ישראל לשעבר במרוצי שדה, צחי כהן, נכנס כשותף של רוני ורטהיימר ומונה למנהל המותג של נעלי MIZUNO. "אנחנו מתכוונים להיכנס לכל תחום הריצה והטריאתלון, ולהעניק חסויות לספורטאים הישראלים," אומר כהן
מאת:מערכת שוונג
לפני כחודשיים עלה לישראל המותג היוקרתי 'מיזונו', אחרי שחברת "אטלנטיס פרו" קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק המותג בישראל.
צחי כהן (32), ששימש עד כה כמנהל יחסי הציבור של החברה ומנהל חנות הדגל בנמל תל אביב, לוקח את מושכות המותג לידיו ומתכוון להוביל אותו רחוק בשוק הישראלי.
"מכיוון שאני מגיע מתחום הריצה, אני מבין מחד את הצרכים של הספורטאים ומאידך כיצד לקדם את תחום המרוצים בישראל מבחינת החסויות." כהן, שמעתה יהיה שותף עם איש העסקים רוני ורטהיימר וינהל את המותג, החל כבר במשאי ומתן עם ספורטאים מובילים ומארגני מרוצים שונים, "כרגע אנחנו נמצאים במשא ומתן עם ספורטאים בארץ למתן חסויות, מתוכם גם ספורטאים אולימפיים ואנשים בתחום הספורט כמו מאמנים מובילים. גם בתחום האירועים מתקיימים דיונים לקראת העונה הקרובה." |
תמונה / ויקיפדיה