מאת:עומר ברק
מי עדן השיקה בשבוע שעבר קמפיין פרסום חדש בטלוויזיה ושילוט חוצות בהשקעה של מיליון דולר(!).
הקמפיין החדש, תחת הכותרת "המנצח האמיתי" ותחת הסיסמא: לגימה מהחיים" הינו סרט עתיר תקציב בו משחקים למעלה מ-80 ניצבים.
הסרטון נפתח במבט אל קבוצת אתלטים מקצוענים, רגע לפני צאתם למירוץ שדה. אל קבוצת האצנים מצטרף אצן בוגר יותר. כעבור זמן מה מגיעים האצנים הצעירים אל קו הגמר. אבל האצן של מי עדן – הוא רץ על פי כללים אחרים, בקצב קבוע, במסירות ובדבקות במטרה. הוא, למעשה, רץ בשביל עצמו!
כשהוא מגיע לקו הגמר, חבריו, האתלטים הצעירים מקבלים אותו במחיאות כפיים ובהערכה רבה. הוא לוקח לו בקבוק מי עדן ומתמלא אנרגיה מחדש. הוא המנצח האמיתי- קבע לעצמו מטרה, דבק בה והשיג אותה.
ממי עדן נמסר: "סרטון זה ממשיך את האסטרטגיה של מי עדן בשנים האחרונות שתמציתה: מי עדן לגימה מהחיים. אסטרטגיה המשדרת ערכים של כח, עוצמה, ווינריות ודבקות במטרה" ובחברה מעריכים כי הסרטון ישיג את מטרתו.
כוכב הסרט אגב, הוא יובב רפאלי, עו"ד אשר שיחק לאחרונה בקמפיין של עלית לקפה טורקי.
קצת מקומם שמשרד פרסום גדול כמו קשר בראל אשר הפיק את הסרטון בחר להציג את הרץ ה"מבוגר" מחוץ לתחרות ומסיים במקום האחרון (By Far). לו היו מציצים בתוצאות המרוצים היתה מתגלה לעינהם תמונה שונה במעט. עושה רושם שהמנצחים (ולא המפסידים) נופלים לקטגורית הגיל בו סיים הכוכב של מי עדן. מה דעתכם?
בני כמה אתם חושבים איילה סטאין? עמית נאמן? צביקה פישמן? ציון נגר?
הרשימה ארוכה אך המסקנה קצרה ומתבקשת – גילם הממוצע של הבכירים שברצים בישראל גבוה יותר ממנצחי מרוץ מי עדן…
וללא כל ספק כאשר הקבוצה הנכבדה שלמעלה וחבריהם מסימים מרוץ 10 ק"מ באזור ה-35 דקות (פלוס מינוס) לא מקפלים את הארוע.
חומר למחשבה.
ולסיום מספר אנקדוטות הקשורות בהפקת תשדיר הפרסום:
* ודאי שמתם לב שמנצח התחרות לבש חליפת Saucony בעוד שהמפסיד הסתפק בחולצת Nike. השופטים לעומתם הזיעו לתוך חולצות Adidas.
* במהלך החיפוש אחר הדוגמן האולטימטיבי בסביבות גיל 40+ נעשתה פניה לשוונג בבקשת עזרה במציאת האתלט "המבוגר". ומדוע אני מציין זאת – בפעם הבאה כשאתם רואים צלם שוונג בשטח הקפידו להראות במיטבכם. מי יודע.
קישורים קשורים:
תבדקו בעצמכם את הגילאים בתוצאות התחרויות כאן בשוונג
ואיך נראים בני ה-40 פלוס? התמונות כאן
רוצים לראות את קמפיין מי עדן? לחצו כאן ועברו בתפריט אשר בתחתית העמוד ל-Extra Fun