רשת חנויות הספורט דקתלון (Decathlon) המוכרת לכל חובב ספורט קל וכבד, בעיקר בזכות המבחר הגדול והמחירים האטרקטיביים שמציעות החנויות עולה לישראל. החנות הראשונה של הרשת נפתחה בצרפת בשנת 1976 ומאז יש באמתחתה כבר למעלה מ-1,000 חנויות ברחבי הגלובוס. בכך הפכה הרשת לאחת מרשתות הספורט עם מחזור מכירות שחצה את ה-9 מיליארד אירו. לישראל תיכנס החברה באופן עצמאי באמצעות נציגות וללא זכיינים.
תופעת ה"ראנינג בום" שמתפתח בעולם בשני העשורים האחרונים בעולם ובעשור האחרון גם בישראל, מציב בפני הרשתות העולמיות אתגר להגיע ליותר מדינות ולפתוח בהן חנויות. זאת הסיבה למעשה שלפני כשבועיים נפתחו שתי החנויות הראשונות של "פוט לוקר" (Foot Locker) בישראל על ידי קבוצת "פוקס" מתוך העשר המתוכננות עד סוף השנה. רשת נוספת שנחתה בישראל היא "אינטרספורט" (Intersport), שאת הזיכיון שלה קיבלה "המשביר לצרכן", אשר מתכננת למכור את המוצרים בכל אחד מסניפיה ובנוסף לפתוח עד סוף השנה חמש חנויות בשטח של כ-1,000 מ"ר לכל חנות. החנות הראשונה של דקתלון שמתוכננת להיפתח בקיץ תהיה בראשון לציון במרכז המסחרי G על שטח של למעלה מ-3,000 מ"ר ותייצר, כך אומרים גורמים בענף, זעזוע בקרב הרשתות הגדולות בעיקר. רשת החנויות מוכרת ציוד ספורט על סקאלה גדולה מאוד של מוצרים, כך למשל בסניף הרשת ברומא ניתן למצוא ציוד גולף, דיג, מחנאות, הנעלה, הלבשה, שיט, שולחנות סנוקר וכדומה ובמחירים נמוכים באופן יחסי לחנויות ורשתות מתחרות. חלק מההוזלה היא בזכות המותג הפרטי קלנג'י (Kalenji) של החברה שמיועד לענף הריצה. הפחתה נוספת במחיר היא בזכות מכירה של סדרות מעונות קודמות ועל כן ניתן למכור אותן במחיר זול יותר.
זה לא יעזור ברגע שיש לה נציג בארץ הוא ישים מחירים בהתאם לארץ ולא מחירים שלה בכל העולם הוא יגיד שמחירי השכירות ועוד סיבות למה אותו מוצר בארץ יעלה פי שניים מאשר באירופה. הנציגים בארץ חמדנים ורוצים להרוויח הרבה כסף ומהר לא חושבים על טווח רחוק. ראו מחירים של כל החברות האחרות מחירים בארץ לעומת מחירים בחול