מתקן הכושר הטוב ביותר נמצא לפעמים ממש מתחת לאף

מה עושים כשאין כוח ללכת לחדר הכושר? עדי שיף מציעה פתרון יצירתי: היעזרות בבן או בת הזוג שלכם! תופתעו לגלות שמדובר במתקן תומך, תחרותי ואפילו מתכוונן, כאשר על הדרך תרוויחו זמן איכות זוגי וגם כמובן תשמרו על הגוף בריא וחזק
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עדי שיף | צילום: רועי שלם

על אף שקיים מגוון רחב ביותר של אימונים ומיומנויות אימון כיום, חדר הכושר עדיין לגמרי בתמונה – ויש כמה וכמה סיבות טובות ללכת אליו – כל אחד עם סיבותיו האישיות והעדפותיו הפרטיות. אחת הסיבות הבולטות שבעקבותיה אנחנו הולכים לחדר הכושר, היא מבחר המתקנים שנמצאים שם ומאפשרים לנו עבודה טובה על הגוף עם התנגדות נהדרת ומשתנה.

לכתבות נוספות בנושא:
זה לא הגיל, זה התרגיל: איבוד מסת שריר עם התבגרות הגוף
יש לכם 5 דקות? קבלו אימון שיעשה לכם טוב לגוף ולנפש
דרך הגב: איך נעזור לגוף להתמודד עם כל הלחץ הזה?

לאימוני כוח והתנגדות חשיבות גדולה ביותר בחיינו בכל מה שנוגע לבריאות ואורח חיים תקין. חשיבותם של אימוני הכוח/ההתנגדות גדלה אף יותר בעיקר החל מגיל 40, הגיל בו מסת השריר קטנה באופן משמעותי בשל העלייה בגיל. החל מגיל 40, פחות או יותר, נתחיל לראות את העור רפוי יותר ופחות מתוח ואת הגוף, באופן כללי, פחות אסוף ומוחזק בשל מצב מסת השריר. המצב הזה גם עלול להביא עימו כאבים באזורים שונים בגוף ואף מחלות שונות שקשורות אף הן לעלייה בגיל. על ידי אימוני כוח והתנגדות אפשר לנצח את אשר הגיל מביא עימו, לעכב את הזדקנות הגוף ולשמור על מסת שריר טובה.

צילום: רועי שלם

בימים חמים אלו, לא תמיד פשוט לצאת מהבית וקל "להישאב" לוויתור על אימון בתמורה למזגן מצנן. אך הוויתור הזה לא כדאי ובוודאי שלא ייטיב עם גופכם. אז מה עושים? ניתן לבצע מגוון רחב ומגוון של תרגילים בבית ולהשתמש לצורך העניין בקירות הבית (למשל, לצורך דחיפת קיר בצורות שונות), ניתן לבצע את תרגיל הפלאנק על כל סוגיו (שעובד נפלא על כוח והתנגדות) – ואפשר לבצע אימון כוח/התנגדות עם עזרים כמו גומיות פתוחות, גומיות סגורות, חישוק כוח ומשקולות שניתן להחזיק בבית ולא תופסים מקום.

ומה עם מתקני כושר? האם דמיינתם אי פעם שבן/בת הזוג שלכם יכולים להיות מתקן הכושר הטוב ביותר עבורכם? אז מסתבר, שמתקן כושר נהדר ואף מתכוונן😊 נמצא דווקא ממש מתחת לאף שלכם, בבית, והמתקן הזה הוא, כפי שכבר הבנתם, בן/בת הזוג שלכם. אז גם בלי חדר כושר, אתם מסודרים.

מאחר ובני הזוג הכרחיים לצורך המטרה, האימון גם הופך לכייפי, משעשע, תורם לזוגיות – ואפילו יש כאן את היתרון של אלמנט התחרותיות או הרצון להוכיח שאנחנו מצליחים מול בן או בת הזוג. לכן אנו מבצעים את התרגילים בצורה הטובה והמאתגרת ביותר, ומשקיעים מאמץ גדול שללא ספק יתבטא גם בתוצאות.

בסרטון שלפניכם מספר תרגילים עם מתקן הכושר האישי שלכם😊. למעשה, אתם משתמשים בבני הזוג ובני הזוג משתמשים בכם, כשלפעמים בני הזוג משמשים כתמיכה ולפעמים גם הם עובדים, כך שכל אחד מכם עובד על שרירים אחרים. אז גם הרווחתם אימון כוח/התנגדות מצוין – וגם על הדרך אתם מרוויחים זמן איכות עם בן/בת הזוג.

תהנו…

 


 

למידע נוסף, תכניות אימונים ואימונים מקוונים חינם כנסו לאתר של עדי שיף




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט מציב לנו יעדים ומטרות להיאחז בהם. לשאוף אליהם. כל פעם שנופלים על הברכיים ונשברים לרסיסים, נאספים, נעמדים על הרגליים וממשיכים הלאה, ושוב נופלים ושוב נעמדים", איה מידן, טריאתלטית מבארי שניצלה מהטבח ב-7.10


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג